Wie o wie kan mij helpen? Ik heb sinds kort pas de update naar 4.1.2 gedaan op advies van de T-mobile shop omdat ik boven in beeld steeds vaker het rondje met een streep erdoor kreeg ( geen ontvangst, wel wifi ). Dit heeft helaas niet geholpen. Van T-mobile ondertussen een nieuwe SIM-kaart ontvangen maar nog steeds zonder resultaat. Wat nu te doen?
Wie o wie kan mij helpen? Ik heb sinds kort pas de update naar 4.1.2 gedaan op advies van de T-mobile shop omdat ik boven in beeld steeds vaker het rondje met een streep erdoor kreeg ( geen ontvangst, wel wifi ). Dit heeft helaas niet geholpen. Van T-mobile ondertussen een nieuwe SIM-kaart ontvangen maar nog steeds zonder resultaat. Wat nu te doen?
Wie o wie kan mij helpen?
Ik heb sinds kort pas de update naar 4.1.2 gedaan op advies van de T-mobile shop omdat ik boven in beeld steeds vaker het rondje met een streep erdoor kreeg ( geen ontvangst, wel wifi ). Dit heeft helaas niet geholpen. Van T-mobile ondertussen een nieuwe SIM-kaart ontvangen maar nog steeds zonder resultaat. Wat nu te doen?