Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is instelling bij toegankelijkheid, zgn. schermflits. Kijk bij de geavanceerde instellingen van de toegankelijkheid opties. Hier kun je de flits laten knipperen of het scherm laten flikkeren bij een oproep.
(durf eens door je instellingen te lopen of tik een zoekterm in bij de instellingen, zo heb ik het ook gevonden…)
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Hoi,
Bedankt voor je reactie.
Dit is helaas niet de oplossing.
Waar jij naar verwijst zijn 2 opties die je kan aanvinken. Beide staan uit bij mij.
Daarnaast betreft jouw optie, meldingen of alarmen die afgaan en waarbij je iets kan laten flikkeren.
Dat is wat anders dan uitgaande telefoontjes.
Het scherm flikkert bij mij alleen bij het overgaan. Bij het opnemen door de andere partij houdt het flikkeren op.
Het is puur het scherm dat als een soort stroboscoop flikkert.
Ben benieuwd
Heb je soms iets in ontwikkelaaropties aangezet.
In oud forum gelezen dat bij iemand een flashlight app de boosdoener was (hier) …
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ah oke….. misschien dan handig om te checken of het probleem weg is terwijl het toestel in safe mode staat.
Ontwikkelaarsopties uitgezet. Flikkeren is nu weg. Pffff. Bedankt voor de suggesties!
Met wat voor een reden heb je ontwikkelaars opties dan aangezet? dat komt namelijk niet vanzelf.
In ieder geval mooi dat het geflitst weg is.
Aangezet ivm animatie schalen…. Wilde alles op 0 zetten voor de snelheid….. Met ws dit als negatief bij effect
Aangezet ivm animatie schalen…. Wilde alles op 0 zetten voor de snelheid….. Met ws dit als negatief bij effectDan heb je waarschijnlijk perongelijk het vinkje aangezet onder tekening bij oppervlakte updates weergeven aangezet……
Hoi, sinds de update naar android o, flikkert het scherm van mijn note 9 bij het "overgaan" in belmodus. Zodra verbinding, stopt het flikkeren.
Nog iemand die daar last van heeft of weet hoe dit opgelost kan worden?
Gr