Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vraagsamsung

vraagsamsung

• Lid sinds 14 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2012
  • 16:42

Hallo,

Ik een samsung galexy s advance.
Maar ik wil graag op de wifi van ons thuis.
Het verbinden lukt
Maar hij wil het Ip-Adres niet ophalen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Mvg.

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2012
  • 14:31

vraagsamsung;331445
Hallo,

Ik een samsung galexy s advance.
Maar ik wil graag op de wifi van ons thuis.
Het verbinden lukt
Maar hij wil het Ip-Adres niet ophalen.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Mvg.

Heb je met andere apparaten die aan dezelfde Modem/router hangen wel verbinding? Als dat niet zo is dan kan het zijn dat er zich een probleem voordoet met je internet verbinding thuis. verder kan het ook zijn dat je Provider met werkzaamheden bezig is waardoor je verbinding plat ligt.

Bewerkt (24 april 2013 15:25)
veldmuis

veldmuis

• Lid sinds 17 augustus 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2012
  • 19:33

Wij hebben hetzelfde probleem.
Met onze Wifi en internet thuis is niks mis (ik zit nu draadloos vanaf mijn laptop te typen). Maar ons zojuist gekochte toestel Samsun Galaxy S Advance vindt het netwerk wel, gaat scannen en verbinden, maar geeft daarna meteen weer verbinding verbroken. Vervolgens gaat hij weer overnieuw scannen, in een eindeloze lus.

Wat te doen? Graag tips, want mijn dochter baalt er behoorlijk van.

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 19 augustus 2012
  • 10:46

veldmuis;332406
Wij hebben hetzelfde probleem.
Met onze Wifi en internet thuis is niks mis (ik zit nu draadloos vanaf mijn laptop te typen). Maar ons zojuist gekochte toestel Samsun Galaxy S Advance vindt het netwerk wel, gaat scannen en verbinden, maar geeft daarna meteen weer verbinding verbroken. Vervolgens gaat hij weer overnieuw scannen, in een eindeloze lus.

Wat te doen? Graag tips, want mijn dochter baalt er behoorlijk van.
Als eerste update je router, dan probeer je het nog maals. Werkt dat niet dan ga je kijken of het op een ander netwerk wel werkt. En als dat niet werkt ga je terug naar de winkel. P.s. Hier totaal geen problemen met wifi

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
ellenklein17

ellenklein17

• Lid sinds 09 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 september 2012
  • 13:35

Volgens mij heeft het te maken met het wel of niet uitzenden van de SSID. Ik heb de SSID nu maar weer zichtbaar gemaakt en dan kan ik gewoon verbinding maken. Het ligt dus zeker niet aan de router. Wij hebben een superrouter die ook super werkt met alle mobielen en ipods en laptops en pc's (stuk of 15 verschillende apparaten) die allemaal geen probleem hebben.
Maar goed, dan is de SSID maar zichtbaar. Jammer qua beveiliging, maar het is nu eenmaal niet anders.

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
thvmh

thvmh

• Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 9 september 2012
  • 15:53

ellenklein17;338489
Volgens mij heeft het te maken met het wel of niet uitzenden van de SSID. Ik heb de SSID nu maar weer zichtbaar gemaakt en dan kan ik gewoon verbinding maken. Het ligt dus zeker niet aan de router. Wij hebben een superrouter die ook super werkt met alle mobielen en ipods en laptops en pc's (stuk of 15 verschillende apparaten) die allemaal geen probleem hebben.
Maar goed, dan is de SSID maar zichtbaar. Jammer qua beveiliging, maar het is nu eenmaal niet anders.
Denk je echt dat het ssid uitzenen of niet zoveel uitmaakt kwa beveiliging? Als ze er in willen komen dan komen ze er echt wel in hoor. En een hacker gaat echt niet proberen om het via een wifi netwerk te doen. Die zit thuis lekker op zijn luie stoel jullie ruiter te hacken en niet jullie wifi

Bewerkt (24 april 2013 15:32)
plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 11 september 2012
  • 22:49

Hoi allen,
lees onderstaand draadje eens en misschien werkt de oplossing die staat onder posting 10

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-advance/38108-wifi-herinnerd.html

succes
Plek

Bewerkt (24 april 2013 15:33)
maggy80

maggy80

• Lid sinds 04 januari 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 4 januari 2013
  • 21:42

plek;339007
Hoi allen,
lees onderstaand draadje eens en misschien werkt de oplossing die staat onder posting 10

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-advance/38108-wifi-herinnerd.html

succes
Plek

Hoe gaat het nu met de WIFI op je telefoon? Vandaag heb ik nl ook 1 gekocht en ook problemen met WIFI terwijl alles verder goed functioneert met WIFI. Zou je mij kunnen helpen?

Gr. Margriet

Bewerkt (24 april 2013 16:06)
thvmh

thvmh

• Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2013
  • 03:10

maggy80;371236
Hoe gaat het nu met de WIFI op je telefoon? Vandaag heb ik nl ook 1 gekocht en ook problemen met WIFI terwijl alles verder goed functioneert met WIFI. Zou je mij kunnen helpen?

Gr. Margriet

1. Router updaten
2. Bij geavanceerde wifi instelling slaap stand op nooit zetten
3. Kijken of je wel genoeg ip adressen hebt vrijgegeven

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
junis

junis

• Lid sinds 04 oktober 2012
  • Berichten 45
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2013
  • 16:17

Blijft hij ook staan op verifiëren?
Dat had ik ook. Ik had gewoon mijn
SSID in mijn router veranderd.

Bewerkt (24 april 2013 16:07)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.