Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
thvmh
Manier 2:
Er is een nieuwe manier van rooten uitgekomen. Deze is heel simpel en bevat een custom recovery en meteen ook root!
1. Download dit bestand
2. Breng je telefoon in download mode (Volume Up + Power)
3. Open odin (http://d-h.st/Bcw)
4. Zorg dat alleen Auto Reboot en F.Reset time aan staan
5. Bij PDA selecteer je het net gedownloade bestand. En je installeert het.
6. Installeer SuperSu (Flash dit bestand in de Custom recovery (Volume Up + Power)) Let op Deze stap is essentieel anders krijg je geen root!
Problemen? Laat het maar weten!
Groetjes
thvmh
Manier 2:
Er is een nieuwe manier van rooten uitgekomen. Deze is heel simpel en bevat een custom recovery en meteen ook root!
1. Download dit bestand
2. Breng je telefoon in download mode (Volume Up + Power)
3. Open odin (http://d-h.st/Bcw)
4. Zorg dat alleen Auto Reboot en F.Reset time aan staan
5. Bij PDA selecteer je het net gedownloade bestand. En je installeert het.
6. Installeer SuperSu (Flash dit bestand in de Custom recovery (Volume Up + Power)) Let op Deze stap is essentieel anders krijg je geen root!
Problemen? Laat het maar weten!
Onlangs heb ik via Odin 4.1.2 (NL) op mijn Advance gezet. Werkt uitstekend! Alleen lukt het me niet om deze te rooten: ik heb usbdebugging aan staan, zet het root.zip bestand in de root van mijn SD, ga naar downloadmodus, maar eenmaal daar staat het zip-bestand gewoon niet in de lijst. Meerdere keren geprobeerd, ook met het bestand in submappen en dergelijke.
Heeft iemand een gouden tip voor me misschien? Of zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Hallo mensen
İk heb de tweede manier gebruikt. ik instaleerde achteraf rom manger. de rooten is gelukt he . ik wou een rom installeren met rom manger. ik begon dingen in te drukken. en wou later mijn gsm opstarten en kreeg dit
iemand een idee ???
Bijlage:
Ik heb manier 1 en 2 geprobeerd, bij alle 2 de manieren start mijn telefoon niet meer op
Bij mij ging het goed verkeerd en bleef hij hangen bij het start scherm!
Heb het kunnen oplossen met de volgende site http://www.telefoonrooten.nl/samsung/samsung-galaxy-s-advance-root
En even een accountje aanmaken om de file de downloaden
welke android versie is dit? de standaard is 2.2 maar via kies op de pc kun je updaten naar android 4.1.2.
dan is rooten mogelijk via bijvoorbeeld
towelroot
kingoroot
z4root
WAARSCHUWING ALLEEN VOOR SAMSUNG GALAXY S ADVANCE ANDROID 4.1.2
ik heb ook een bestand voor rooten met android 4.1.2
installatie:
plaats het bestand op een sd-kaart (aanrader)
doe de telefoon uit.
houd power knop + vulume omhoog ongeveer 10 - 15 seconden in.
druk op update via sd-kaart of in die richting.
zoek root.zip op en laat hem updaten
als hij klaar is druk gewoon terug (volume omlaag) tot het hoofdmenu en kies rebooten.
klaarsucces
Dit klopt, maar dit werkt niet voor Gingerbread daar zul je deze uitgebreide manier voor moeten gebruiken!