Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Galaxy dood na firmwareupdate via kies.3 knop restore niet mogelijk, down knop defect (6)

sirrepresaille

sirrepresaille

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 22 september 2012
  • 23:11

Beste allemaal!!

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, en ik hoop dat jullie een oplossing voor mijn probleem hebben. Na een jaar gebruik gemaakt te hebben van mijn Galaxy S plus, liep mijn abbo af, en ben ik op sim-only over gegaan… De sms functie werkte niet goed, dus besloot mijn firmware maar eens te updaten (nog nooit gedaan, vandaar dacht ik, twordt wel tijd ;-))

Via het samsung programma kies alles netjes gedaan… Maar op 54% bleef de teller hangen… na een uurtje gewacht te hebben, besloot ik dat het tijd was de installatie af te breken. Nu is mijn phone dus dood… Ik zie alleen het welbekende beeld van een telefoon, dan een driehoek, en dan een computer…

In verschillende TUT's op dit forum ben ik oplossingen tegen gekomen om mijn apparaat weer aan het werk te krijgen… maar daar moet je de 3knoppen restore functie voor gebruiken… Zodat je in de download modus komt. Nu wil het geval dat na ik de telefoon 2 maand had, de down button defect is gegaan… deze reageerde gewoon niet. De volume up button werkt wel naar behoren. dus kan ik de 3 button mode truc niet uitvoeren, want ik kom op die manier niet in de download modus….

Wat kan ik nu doen om mijn phone weer aan het werk te krijgen???

Alvast bedankt voor jullie moeite!!

Greetz,

Bastiaan (20jr)

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
thvmh

thvmh

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 09:18

Via de usb in download mode brengen(Jinx geloof ik dat dat heet). En hoe kun jij leven zonder een volume down button?

P.s. Je hebt het hier over een galaxy s plus en dit is het forum voor de galaxy s advance

sirrepresaille

sirrepresaille

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 09:29

Okee, dat klinkt hoopgevend!! Via usb in download mode brengen!! Heb even zitten zoeken, maar via jinx zegt google niet zo veel ;-)) qua programma voor het usb in download mode brengen…. Iemand enig idee hoe het heet??

haha, hoe ik kan leven zonder volume down button…. tja, mijn leven is er wel door veranderd…. haha lol!! Tja, dan maar via het scherm volume down, of via de headset ;-))

A, heerlijke noobie fout… verkeerde forum… Ik dacht slim te zijn, ik dacht: galaxy s ADVANCE, is op zn engels, dus in het nederlands galaxy s PLUS… ;-)) sorry hiervoor ;-))

thvmh

thvmh

• Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 09:32

Uhm hier op het forum staat ook ergens een lijst van mensen die zo'n usb sticky hebben. Want het moet met een usb adaptertje en niet metbje computer ofzo. Als je zoekt op “how to unbrick a samsung galaxy s” dan vind je wel genoeg tutorials.

thvmh

thvmh

• Berichten 253
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 09:34

Heb het al gevonden hoe het heet! Het heet jig

sirrepresaille

sirrepresaille

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 23 september 2012
  • 09:44

Ah, perfect!!! Ik heb er gelijk eentje besteld… hopen dat het hier mee lukt!!!! (Y) toptop!!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.