Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
just1harold;354635
Hallo allemaal,
Ik heb een galaxy advance ( gt i9070) een paar maanden geleden heb ik mijn toestel van een update via ODIN voorzien dit betreft een update voor Nordic landen. Ik had dit gedaan zonder te rooten omdat ik de gsm orgineel wil houden. De reden voor een update was dat ik een aantal problemen had die deze update zou verhelpen. Helaas heb ik nu andere problemen en wil ik weer terug naar de officiële nederlandse rom. Deze heb ik via samfirmware gedownload.
Het probleem dat ik heb is het volgende,
Als ik alles in odin zet en op start klik, krijg ik de melding “foute parameter” wat kan ik nu doen?
Groeten Harold
Ja de usb fout opsporing staat aan.
Probeer odin eens opnieuw te downloaden
Ik heb ondertussen meerdere keren de firmwareen verschillende versies van odin gedownload. Allemaal met het zelfde resultaat.
just1harold;356006Je moet niet de odin versie van Sammobile gebruiken want die werkt niet!
Ik heb ondertussen meerdere keren de firmwareen verschillende versies van odin gedownload. Allemaal met het zelfde resultaat.
grr zelfde resultaat. heeft iemand de officiele firmware voor mij? Wellicht dat de firmware niet goed is! :cry:
Je kan ook eens proberen om met een andere computer de firmware op je telefoon te installeren.
Dat helpte ook bij mij.
Hallo allemaal,
Ik heb een galaxy advance ( gt i9070) een paar maanden geleden heb ik mijn toestel van een update via ODIN voorzien dit betreft een update voor Nordic landen. Ik had dit gedaan zonder te rooten omdat ik de gsm orgineel wil houden. De reden voor een update was dat ik een aantal problemen had die deze update zou verhelpen. Helaas heb ik nu andere problemen en wil ik weer terug naar de officiële nederlandse rom. Deze heb ik via samfirmware gedownload.
Het probleem dat ik heb is het volgende,
Als ik alles in odin zet en op start klik, krijg ik de melding “foute parameter” wat kan ik nu doen?
Groeten Harold