Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Factory reset gedaan na de flash?
Wat er fout gegaan is, weet ik niet, maar ik weet wel dat dit een onnodig omslachtige methode is.
Veel simpeler:
rooten met het bestandje root.zip.
Zie deze video: How to root the Samsung Galaxy S Advance on 4.1.2 Jelly Bean - YouTube
Of zie deze site (beschrijft dezelfde methode): http://www.android.gs/root-android-4-1-2-jelly-bean-firmware-for-the-samsung-galaxy-s-advance-i9070/
Gebruik van Odin is niet nodig. SuperSu wordt bij deze methode meteen meegeïnstalleerd.
Is dat dezelfde root.zip die ik ook voor mn Ace gebruikte of is dat model-afhankelijk?
Bedankt voor de reactie overigens. Ik kreeg er alleen niet een berichtje van … Zal wel een instelling zijn…
Sander_M
SnijworstSander_M
Ehh, nee. Van 2.3 naar 4.1 geflashed en daarna die rootmethode. Is een factory reset een advies of een voorwaarde?
Net de root.zip gedaan en die werkt. De RootChecker-app geeft aan dat het gelukt is.
Thanx
Groetjes
Ik heb Jellybean op mn geroote SGA gezet maar het bevalt me niet. Het ziet er meer dan gelikt uit alleen sommige apps doen niet meer wat ze moeten doen en mn camera loopt steeds vast.
Jellybean mag er dus wel weer af, maar hoe doe ik dat en waar moet ik op letten?
Snijworst
Ik heb Jellybean op mn geroote SGA gezet maar het bevalt me niet. Het ziet er meer dan gelikt uit alleen sommige apps doen niet meer wat ze moeten doen en mn camera loopt steeds vast.
Jellybean mag er dus wel weer af, maar hoe doe ik dat en waar moet ik op letten?
Neem een custom rom! kijk evne op xda!
Ik heb mn SGA met Odin geflashed van 2.3.6 naar 4.1. So far so good. Nu wil ik hem graag rooten en dat heb ik gedaan volgens deze methode.
Na het rebooten blijft mn SGA hangen in het venster waar het type wordt weergegeven, daarna niets meer…
Wat gaat hier fout?