Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ga naar instellingen>applicatiebeheer en zoek bij de kolom ‘alles’ de mediascanner. Klik erop en verwijder de gegevens. Reboot.
Zou beter moeten gaan.
Screenshots is nog steeds home+power. Home een fractie eerder, moet je even weer in de vingers krijgen. Is wat strakker afgesteld als voorheen.
Sander_M
Ga naar instellingen>applicatiebeheer en zoek bij de kolom ‘alles’ de mediascanner. Klik erop en verwijder de gegevens. Reboot.
Zou beter moeten gaan.
Screenshots is nog steeds home+power. Home een fractie eerder, moet je even weer in de vingers krijgen. Is wat strakker afgesteld als voorheen.
Bij Android 2.3.6 kon je home+power meteen loslaten. Nu moet je inderdaad wat sneller achter elkaar indrukken en vasthouden tot screenshot gemaakt is.
Gr. Niels
Screen maken: volume knop omlaag en dan power button en! TADA !
yasje
Screen maken: volume knop omlaag en dan power button en! TADA !
Precies hetzelfde probleem hier, heb de nieuwe software er sinds kort opstaan maar ben nu al 2 weken bezig met het proberen om een screenshot te maken het werkt niet home+powerknop niet en ook volume onlaag niet ik kom dan gewoon bij het taakbeheer venster.. help!
Home en power knop samen een seconde of 2 vast houden? Dat werkt op die van mij!
Wekker gebruik ik niet, maar zal ook eens testen.
…en wat betreft je batterij; mijn Ace ging ook geen werkdag meer mee, dus een nieuwe batterij gekocht. Zelfde probleem.
Alle belangrijke gegevens veiligstellen, backup maken, SD eruit en de Ace terugzetten naar fabrieksinstellingen deed de truc… Rigoureus, maar dat ter zijde…
Bij 4.2.2. Is het screenshot (de knop) nog steeds verdwenen. Met je cover om je Tap 2 10.1 is een wcreenshot nauwwlijks te doen. En vervelend bij WordFeud.
Hallo allemaal,
Sinds de update naar 4.1.2 kan ik geen screenshot meer maken. Dit was altijd home+vergrendelknop maar dat werkt dus niet meer.
De accu is ook steeds snel leeg. (hoewel ik een accu van 2300 mAh heb)
GSam Battery Monitor geeft aan dat 77% gebruikt is door apps. van die 77% is 69.5% gebruikt door ‘Media’. Ik kan helaas dus geen screenshot maken en uploaden dus ik typ wat gegevens uit.
Aantal wakelocks: 45.
CPU gebruik: 1h 42m 29s.
Wakelockdetails: MediaScannerService 2h 15m 41s (45)
Kan ik dit proces gewoon ‘gedwongen stopzetten’ of ‘uitzetten’ of gaat er dan belangrijke functionaliteit verloren?
Graag reactie,
Groeten Niels