Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vinniejones801

vinniejones801

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2013
  • 20:53

Hallo Allemaal ,

Ik heb net miet Odin mijn SGS Advance geroot. Ik heb in Odin een groen vakje gehad met Pass! .

Echter start de telefoon niet goed meer op… Hij blijft namelijk hangen bij Samsung Galaxy S Advance GT-I9070. Ook bij het opladen gaat hij niet verder…

iemand enig idee wat ik fout heb gedaan? of iig wat ik nu moet doen?!

Bedankt alvast!

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 18 juli 2013
  • 23:46

Volume omhoog + home + power ingedrukt houden en een factory reset uitvoeren. Dan start ie zo weer op.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

vinniejones801

vinniejones801

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 10:17

Helaas werkt dat bij mij niet… Hij start 1x opnieuw op , de 2e keer opstarten blijft ie hangen bij startscherm…

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 19 juli 2013
  • 10:20

Kun je aangeven welke procedure je hebt gevolgd en welke bestanden je hebt gebruikt voor het rooten? Zonder info weten we niet wat je mogelijk fout hebt gedaan.

vinniejones801

vinniejones801

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 11:24

De bestanden waar ik mee heb gewerkt kun je zien in de bijlage. Odin 3.07 heb ik ook geprobeerd.

Deze stappen heb ik gevolgt die in de 1e post staan : http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-advance/37962-tutorial-hoe-root-je-de-samsung-galaxy-s-advance.html

Ik heb de telefoon gelukkig inmiddels weer aan de praat gekregen! Hoe dat weet ik nog steeds niet :p Maar gelukkig doet ie het weer!

Bijlage:

Bewerkt (19 juli 2013 13:00)
appie2203

appie2203

• Lid sinds 11 oktober 2011
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2013
  • 23:18

vinniejones801
De bestanden waar ik mee heb gewerkt kun je zien in de bijlage. Odin 3.07 heb ik ook geprobeerd.

Deze stappen heb ik gevolgt die in de 1e post staan : http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-advance/37962-tutorial-hoe-root-je-de-samsung-galaxy-s-advance.html

Ik heb de telefoon gelukkig inmiddels weer aan de praat gekregen! Hoe dat weet ik nog steeds niet :p Maar gelukkig doet ie het weer!

ik heb het zelfde probleem maar ik heb hem nog niet aan de praat hij blijft hangen en kan niet in mijn recovery komen plese help zelfde turtiol gevolgd als hier boven

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.