Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Factory Reset, Cache Wipe, Dalvic Cache wipe. Cyanogenmod 10.1 Flashen, Gapps 4.2.2 flashen. Voor de zekerheid nog een keer een factory reset.
thvmhIk heb alles geprobeerd behalve factory reset na het flashen van de gapps ga het straks even proberen.
Factory Reset, Cache Wipe, Dalvic Cache wipe. Cyanogenmod 10.1 Flashen, Gapps 4.2.2 flashen. Voor de zekerheid nog een keer een factory reset.
Ik heb hem geflashed met CWM en naar al het flashen nog een data/factory reset gedaan en hij werkt nog steeds niet. Hij blijft op de Cyanogenmod bootloop staan en komt hier niet voorbij. Ik heb op XDA ook gelezen dat je CM 10.1 met de stock recovery moet flashen?
je moe toch geen factory reset doen na het flashen van u rom of je bent weer alles kwijt,flash u rom en u gapps dan wipe cache en dalvik
angelo35
je moe toch geen factory reset doen na het flashen van u rom of je bent weer alles kwijt,flash u rom en u gapps dan wipe cache en dalvik
Probeer het eens of ie voorbij de bootloop komt door hem zonder de gapps te flashen, dan weet je gelijk of het daarin zit.
Dan is het een kwestie van ergens anders een wat oudere versie van gapps te scoren en dan moet het gaan werken.
Sander_M
Probeer het eens of ie voorbij de bootloop komt door hem zonder de gapps te flashen, dan weet je gelijk of het daarin zit.
Dan is het een kwestie van ergens anders een wat oudere versie van gapps te scoren en dan moet het gaan werken.
Je telefoon moet wel eerst geroot zijn voordat je kunt beginnen met flashen van custom roms!
Dit verklaart je bootloop. Verder maakt het niet uit vanaf welke versie je cyanogenmod 10.1 flasht. Zolang je maar geroot bent.
Hallo allemaal,
Ik ben recent bezig geweest met nieuwe roms testen. Ik ben uitgekomen bij cyanogenmod. Ik had eerst geprobeerd naar 10.1 de flashen maar kwam toen al bij probleem 1 namelijk dat cyanogenmod 10.1 gebruikt maakt van Google apps 4.2.2 en mijn s advance zit op 4.1.2. Toen ik geprobeerd hebt om toch cm 10.1 te flashen met gapps 4.2.2 kwam ik in een bootloop terecht. Nu heb ik cm 10 met gapps 4.1.2 geflasht en die werkt wel.
Nu voelen jullie hem al aankomen. Hoe kan ik cm 10.1 werkend krijgen?
Mvg,,
WhiteShine