Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 28 maart 2016
  • 22:16

jammer maar ik kom dus ook niet meer in recovery mode.
zoals ik aangaf zijn er maar twee opties. het scherm met naam waarin hij blijft hangen of de download mode

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 maart 2016
  • 23:28

ik heb geen samsung telefoon en heb er ook geen kaas van gegeten maar misschien even de stock firmware flashen en het root proces opnieuw doen.
die tutorial wat jij gebruikt is ook al wel oud misschien werkt het niet meer met de firmware waar jou toestel op het moment op draait.

of je gebruikt dit root proces, ik zou ook echt niet weten of het werkt met jou android versie.

stock firmware kun je hier downloaden, let wel op dat je de juiste stock firmware neemt.

Bewerkt (28 maart 2016 23:37) | verkeerde link
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 29 maart 2016
  • 14:41

De recovery mode kom je altijd wel in. Zeker als je die schermpjes krijgt.

toestel uit, powerknop en volume down ingedrukt houden en dan tot het logo verschijnt (of verdwijnt, dat weet ik niet zeker meer)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2016
  • 15:31

volgens mij moet ik dan ook de home knop indrukken anders gebeurt er niets. en nogmaals: ik kom niet in recovery mode. wel in downloadmode. (verschil is volumeknop omhoog of omlaag samen met aan en home knoppen.)
Ik heb inmiddels wel een stock rom terug gezet via odin. en alles werkt weer. (tot nu toe zelfs zonder problemen!!)
Ik ga een nieuwe goedkope gsm uitzoeken. (J5 heeft wel goede specs voor de prijs)

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 maart 2016
  • 15:36

Misschien is een Motorola Moto g wat voor jou is een vrij goedkoop toestel met redelijke specificaties. 

Klik Hier om naar een overzicht van de Moto g te gaan. 

En Hier een Review van de Moto g. 

Bewerkt (29 maart 2016 15:38) | link toegevoegt
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 maart 2016
  • 15:51

Om in Recovery te komen zet het toestel helemaal uit druk vervolgens de volume omhoog de Power en de homeknop tegelijkertijd in en laat alles Los zodra je een of ander logo krijgt wacht even en je toestel zal opstarten in de Recovery. 

Zie ook filmke. 

Bewerkt (29 maart 2016 16:04) | youtube video toegevoegd
plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2016
  • 17:07

nee, ik kwam niet in recovery mode !!
inmiddels werkt ie weer 'gewoon'. maar na het rooten bleef ie hangen op de naam galaxy S advance. en van daar uit werkte alleen download modus. knoppen indrukken voor recovery mode resulteerde in opnieuw opstarten: dus blijven hangen op de naam.

ik zal die moto eens vergelijken met de J5

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 29 maart 2016
  • 17:16

nee, ik kwam niet in recovery mode !! inmiddels werkt ie weer 'gewoon'. maar na het rooten bleef ie hangen op de naam galaxy S advance. en van daar uit werkte alleen download modus. knoppen indrukken voor recovery mode resulteerde in opnieuw opstarten: dus blijven hangen op de naam. ik zal die moto eens vergelijken met de J5
oke dan zijn de bestanden van de tutorial verouderd, als je hier klikt kom je terecht bij xda developers daar kun je nog wel een root optie vinden wat nog wel werkt.
maar goed je geeft al aan dat de telefoon na de stock rom te hebben geflashed weer goed loopt, dan zou ik gewoon zo laten of je moet root echt nodig willen hebben.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 25 april 2016
  • 08:32

nu een paar weken verder maar het blijft hopeloos. traaag, vastlopen, andere apps vanuit zichzelf opstarten bij afsluiten van andere apps. laatst deed ik er de hele weg over van amsterdam naar Utrecht om de routeplanner aan de praat te krijgen. Ik was al bijna gearriveerd bij wijze van spreken, alleen de laatste paar bochten moest ik zoeken.

daarom het hele verhaal opnieuw geprobeerd maar helaas. telefoon doet nu niets meer. recoverymode komt ie niet meer in. en download mode wel maar odin geeft FAIL aan als ik probeer de stock rom terug te zetten..

telefoon blijft hangen op scherm met de type naam.
ik heb een nieuwe besteld. de advance is 4 jaar meegegaan.

edit: via https://www.reddit.com/r/GalaxyS6/comments/35zshn/howto_fix_a_failed_odin_flash_softbrick_hiddenimg/ toch nog weer een stock kunnen terugzetten.

edit 2: via: https://androidmtk.com/samsung-galaxy-s-advance-i9070 toch nog gelukt om te rooten.

Bewerkt (25 april 2016 10:08) | edit

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.