help!!! weet iemand een manier om de homeknop van een samsung s3 mini weer aan de praat te krijgen, deze reageert ineens niet mee. ik kan verder alles behalve de homeknop gebruiken met name om allerlei geopende dingen te sluiten etc
hoop dat er oemand is die hier een evt oplossing voor heeft
alvast bedankt
Bewerkt (14 februari 2014 23:13)
help!!! weet iemand een manier om de homeknop van een samsung s3 mini weer aan de praat te krijgen, deze reageert ineens niet mee. ik kan verder alles behalve de homeknop gebruiken met name om allerlei geopende dingen te sluiten etc hoop dat er oemand is die hier een evt oplossing voor heeft alvast bedankt
Pas om te beginnen de titel even aan. Alleen ‘home knop’ geeft nou niet echt een idee wat de vraag nu echt is. Klik op bewerken om dit te doen.
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[Mod] Pas om te beginnen de titel even aan. Alleen 'home knop' geeft nou niet echt een idee wat de vraag nu echt is. Klik op bewerken om dit te doen. [/mod]
help!!!
weet iemand een manier om de homeknop van een samsung s3 mini weer aan de praat te krijgen, deze reageert ineens niet mee.
ik kan verder alles behalve de homeknop gebruiken met name om allerlei geopende dingen te sluiten etc
hoop dat er oemand is die hier een evt oplossing voor heeft
alvast bedankt