Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

colinda-1992

colinda-1992

• Lid sinds 11 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 21:51

Hallo,
Ik weet niet zeker of deze hier goed staat, maar volgens mij wel.

Ik heb sinds zondag 2 maart 2014 dat mijn telefoon ineens vasthangt, opnieuw opstart en veel batterij verbruikt. Van 72% naar 4%, van 54% naar 4%.
Maandag 3 maart 2014 had ik een software update, Android 4.1.2 (deze had ik volgens mij ook al voor de update..).

Ondanks de update op maandag, blijft mijn Samsung Galaxy S3 mini zich rond de 50% en soms rond de 30% opnieuw opstarten, om dan vervolgens nog 6% of minder aan batterij over te houden. Vanmorgen bleef ie wel 4-6 keer achter elkaar opnieuw opstarten, kon dan wel tussendoor mijn pincode invoeren maar niet unlocken. Zodra hij aan de lader ligt, blijft ie het doen totdat ie weer terug leeg loopt..

Ik heb hem op 16 maart 1 jaar in gebruik (al iets eerder gekocht) en volgens mij is mijn garantie ook verlopen. Zou een nieuwe batterij helpen of is dit een fout in de telefoon zelf ??

Alvast bedankt voor een reactie !!
Gezien ik wat betreft instellingen resetten een leek ben, graag simpele antwoorden

lillesarah

lillesarah

• Lid sinds 10 april 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 14 april 2014
  • 10:08

Check even of de batterij gezwollen/opgeblazen/zacht is. Dit klinkt namelijk als het bekende batterij probleem. Zoja, bel even met de klantenservice, dan krijg je een nieuwe batterij.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 april 2014
  • 11:25

Verplaatst naar het Samsung Galaxy S3 mini forum

SarahVQ

SarahVQ

• Lid sinds 23 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2014
  • 13:49

Ik heb exact hetzelfde voor met mijn SIII mini. Is het je dan gelukt met een nieuwe batterij?

grifter

grifter

• Lid sinds 23 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2014
  • 10:35

ik heb het ook plots voor. mij batterij is beetje gezwollen. maa belgacom zegt. je hebt zs maad maand garantie op de batterij

rammie2000

rammie2000

• Lid sinds 22 februari 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2014
  • 22:12

Hoy. Vriendin heeft ook dit probleem. Batterij ziet er echter niet gezwollen of zacht uit of… of is dit echt minimaal? Nu swat. Helpt een nieuwe batterij? Zie dat vandenborre die verkoopt voor 20 euro. Is gee dood he maar ben liever zeker.

Mvg

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.