Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

evygoris

evygoris

• Lid sinds 22 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2014
  • 11:39

Hallo,

Ik gebruik de S Planner om mijn outlook kalender te synchroniseren. Dit lukte perfect, maar nu kan ik hem niet meer synchroniseren. Mail doet het nog wel, enkel de kalender niet meer. Ik vind ook geen optie om de account van die agenda even te verwijderen en opnieuw te koppelen, omdat ik dacht dat dat misschien het probleem zou oplossen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik wil enkel mijn outlook account (via microsoft Exchange server) van het werk synchroniseren, omdat daar alles in staat (zowel prive als werk), maar nu zorgt dit voor een serieus probleem, aangezien mijn nieuwe afspraken er niet in komen. Mijn afspraken die er reeds in stonden voor vorige week vrijdag staan er wel perfect in vermeld. Mail synchroniseert nog steeds automatisch, telkens wanneer er een nieuwe mail binnenkomt, dus ik denk niet dat het aan de account van outlook ligt, maar eerder aan de S Planner.

Groetjes

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.