Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mj2

mj2

• Lid sinds 06 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 september 2014
  • 17:54

Sinds een week of 2 merkte ik voor het eerst toen ik men smartphone nam dat ik merkte dat hij uit was, ik kon hem ook niet meer herstarten… enkel als ik de batterij eruit haal en terug in doe dan kan ik terug herstarten.

De eerste x dacht ik nog dat ik hem per ongeluk had uitgezet in mijn zak ofzo.
Dan heb ik het nog eens voor gehad toen hij in men zak zat en deze week al bijna iedere 2 dagen smorgens, ik word wakker gsm uit, enkel herstarten is mogelijk na de batterij er te hebben uitgehaald.
wat er dus ook voor zorgde deze week dat mijn wekker op men phone niet afliep.
ik had het maandagmorgen, woensdagmorgen, donderdagmorgen, en zaterdagmorgen, ook had ik het woensdag 1u na ik al wakker was ook nog eens.

Ik belde een vriend die er wat verstand van heeft en die ook een samsung s3 mini heeft hij zei me het zelfde probleem te hebben…?

onze androidversie is niet helemaal dezelfde dat hebben we vergeleken, ook niet dat ik weet hebben we dezelfde apps ofzo ineens…
mijn vriend zijn phone staat wel in verbinding met zijn uurwerk, iets met bloothooth ofzo en die gaf aan nog verbonden te zijn dus volgens mijn vriend is de gsm niet uit maar vast gelopen, of enkel zwart scherm.

Wat zou dit kunnen oplossen?

snelle_jelle

snelle_jelle

• Lid sinds 18 januari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 januari 2015
  • 15:35

ik heb het zelfde probleem. Na dat ik alles heb terug gezet naar fabrieksinstelling werkt de telefoon weer, maar op een gegeven moment gaat het toch weer fout. Heb je inmiddels een oplossing?

mj2

mj2

• Lid sinds 06 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 januari 2015
  • 17:14

hallo, nee ik sukkel er nog altijd mee, ik zend de telefoon binnekort nog eens op naar samsung,

groeten

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.