Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Coolcatje

Coolcatje

• Lid sinds 29 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 september 2014
  • 20:32

Sinds de update naar Jelly bean 4.2.2 vorige week, verdwijnt mijn netwerk voortdurend. Dan heb ik niets meer van netwerk ontvangst. Mijn batterij trekt zich dan ook leeg binnen een uur of 2 door het voortdurend zoeken naar operator netwerk.

Ik heb mijn SIM kaart al in andere gsm gestoken en daar werkt alles perfect.

Ik heb ook al terug het toestel gereset, dan heb ik weer een frietal uur netwerk ontvangst, maar daarna weer volledig gedaan.

Wie weet of dit door die update komt en wat ik er aan kan doen?

Het toestel is nog in garantie, maar de garantie dekt volgens de verkoper geen software updates. Al staat het toestel bij aankoop standaard ingesteld om automatisch software updates te doen.

heelllppp!!! 160€ voor een nu ondertussen 5 maand oud toestel die ik niet eens kan gebruiken!!!

psybi

psybi

• Lid sinds 22 juli 2010
  • Berichten 329
  • Reputatie 50
  • 1 oktober 2014
  • 15:22

Je hebt gewoon garantie op het toestel en de software erop! (zolang je je toestel niet zelf geroot hebt!)
Het is dus onzin dat de verkoper zegt dat je geen garantie hebt op software updates.

Ook is het niet eens zeker dat het om de software gaat! Het kan namelijk ook een hardware fout zijn, die toevallig op ongeveer het zelfde moment kwam.

Als de verkoper dit blijft zeggen en hij je echt niet wilt helpen kan je altijd contact op nemen met Samsung zelf.
http://www.samsung.com/nl/support/category/mobile/mobiledevice/smartphone#none Onderaan die pagina staan 3 opties: Live Chat, email of telefonisch contact. (ik zou Live chat of telefonisch contact aanraden)

Coolcatje

Coolcatje

• Lid sinds 29 september 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2014
  • 18:06

Ok bedankt voor de info, maar is ondertussen opgelost. bleek toch in garantie te zijn. GSM staat standaard door samsung ingesteld om updates automatisch te ontvangen. Dus zijn zij verantwoordelijk.

thx

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.