Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SarahD

SarahD

• Lid sinds 24 oktober 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2014
  • 12:50

Goeiemiddag! Als trouwe samsung-gebruiker heb ik sinds 7 jaar nix gehad met mijn gsm-toestelleb. Tot deze.
In maart 2013 heb ik mijn Samsung Galaxy S III Mini gekregen. Amper problemen gehad tot vorige maand. Sinds september 2014 zijn de problemen begonnen. Eerst ging de batterij heel snel leeg. Van 90% tot 30% als ik eventjes (5 minuutjes) een spel speelde. Dan begon hij dat te doen als ik nix deed met mijn gsm. Ik liet hem langs de kant liggen met mijn apps afgesloten. Daarna kwam het probleem dat hij al uitviel bij 30%, 50% en nu zelfs 90%. Ik kan nu dus niets meer doen met mijn gsm als hij niet aan de lader zit. Als ik weg ben kan ik wel bijvoorbeeld mijn agenda checken maar internet en apps zorgen ervoor dat hij uitvalt. Als hij dan uitvalt start hij onmiddellijk terug op maar dan valt hij weer uit. Dit herhaalt hij meerdere keren. Ik heb al geprobeerd wanneer hij uitviel mijn batterij eruit te halen en dan opstarten en dan lukt het meestal maar dan is hij maar plus minus 7% dus daar ben ik ook niet veel mee. Af en toe valt hij ook uit als hij aan de lader zelf zit. Als hij dan uitvalt en ik kan hem weer opstarten omdat de lader erin zit is hij heel snel terug op 100%.
mijn vraag aan jullie: moet ik een nieuwe batterij kopen? Of is mijn gsm na anderhalf jaar zo'n beetje dood? Want dat viel wel op, nooit problemen gehad tot hij ‘precies’ anderhalf jaar oud is…

Dankjewel!

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 oktober 2014
  • 10:13

Het lijkt er inderdaad op dat de accu aan het eind van zijn Latijn is, als je de mogelijkheid hebt probeer de accu van een andere galaxy s 3 mini zo weet je zeker of het de accu is die het probleem veroorzaakt.
je zou een accu test appje kunnen proberen zo een als deze hier {zo zijn er wel meer van die appjes} maar of zoiets helemaal accuraat is weet ik niet gewoon proberen zou ik zeggen.

Bewerkt (25 oktober 2014 10:18)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.