Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

kar92

kar92

• Lid sinds 30 januari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2015
  • 21:25

Hallo,

Sinds vanmorgen blijft mijn mobiel zich achter elkaar opnieuw opstarten. Ik kan mijn wachtwoord nog invullen en dan begint hij ik denk 20 seconden later weer met opnieuw opstarten.

Rond etenstijds deed hij het ineens weer!

Helaas een uur later doet hij weer precies hetzelfde.

Hij heeft vannacht een paar uur in de oplader gezeten, iets wat ik normaal nooit doe. Misschien ligt het daaraan maar daar moet hij in principe tegen kunnen toch?

Hopelijk weet iemand wat ik kan doen.

mvg.
Karlijn

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 30 januari 2015
  • 22:48

ik kan me niet voorstellen dat het opladen dat heeft veroorzaakt. Heb je toevallig nieuwe apps geinstalleerd de afgelopen dagen.
zo ja, probeer deze eens te deinstalleren (als dat lukt voordat ie opnieuw opstart).

kar92

kar92

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2015
  • 10:49

Hoi,

Ja had ik, buienrader, weeronline, de vernieuwde whatssap bijgewerkt en een scanner die ik achteraf niet nodig heb. Alles er in alle snelheid afgegooit. (behalve whattsap) Dit lukt me niet, Hij valt te snel uit.

Dit werkte even om wat er af te gooien! Ik helemaal blij, maar helaas nu doet hij het weer niet.
Zou het werken om de telefoon te resetten?

Ik probeer nu mijn foto's de redden maar helaas lukt het mij niet deze op de computer te zetten. Daarvooor valt de mobiel te snel uit.

Echt balen dit.

Mvg

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 februari 2015
  • 14:29

Het resetten zou inderdaad helpen, maar ik probeer dat altijd als laatste redmiddel.

Als het goed is blijven je foto's wel bewaard tijdens een reset, zolang je niet het opslaggeheugen gaat formatteren.

kar92

kar92

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2015
  • 14:32

Ik heb er weinig verstand van. Met resetten bedoelde ik terug naar de fabriekinstellingen o.id. Want een gewone reset is alleen aan en uit zetten toch?

Raak ik met de knop ' standaard gegevens herstellen - wel alles kwijt?

Zou het ook de batterij kunnen zijn?

Ik weet het anders echt niet meer.

SarahNeko

SarahNeko

• Lid sinds 31 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2015
  • 20:08

Mijn GSM heeft dit een tijd geleden ook gehad. Ik heb hem toen laten binnenbrengen voor reparatie en ze hebben daar gezegd dat het waarschijnlijk aan de batterij lag. Ze hebben die toen vervangen en toen werkte hij terug ok, dus waarschijnlijk ligt het wel aan je batterij.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.