Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

SarahNeko

SarahNeko

• Lid sinds 31 maart 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2015
  • 20:03

Hallo iedereen,
Ik heb sinds een maand ofzo wat problemen met mijn Samsung Galaxy SIII mini, en ik vroeg mij af of iemand mij misschien hiermee zou kunnen helpen. Als ik muziek luister met mijn hoofdtelefoon op mijn GSM, dan gebeurt het heel vaak dat mijn muziek automatisch wordt stopgezet, en soms springt die even daarna terug op. Mijn volume verzet zich soms automatisch waardoor het ineens af staat of ineens juist heel luid staat, dit is natuurlijk vaak wel even schrikken en pijn hebben aan de oren :p. Ook springt S-voice vaak uit het niets open en het is ook al een keer gebeurd dat mijn GSM uit zichzelf mijn trilfunctie in- of uitschakelt. Dit gebeurt allemaal bij mijn weten alleen maar als mijn koptelefoon dus insteekt.
Heeft iemand hier een idee hoe het komt dat mijn GSM zo raar doet en hoe ik het zou kunnen oplossen? Mijn garantie is net 2 maanden verlopen, dus hem laten herstellen is geen optie.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.