Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jopie1984;306075
Hallo,
Ik ben sinds dinsdag de gelukkige eigenaar van de S3, en nou vroeg ik me af of de standaard E-Mail app ook ingesteld kan worden op altijd html ipv platte tekst zodat je niet altijd op “Meer details laden” hoeft te drukken..
Ik kriijg in de standaard email app alles binnen als platte tekst en moet dan op “meer details laden” drukken om het als html te zien.. maar het kan dus zinn dat hotmail dit gewoon fouf doorstuurt?
Dat de afbeeldingen meteen worden weergegeven kan je trouwens aanvinken bij de instellingen..
L4rko, is het wel zo intestellen dat de plaatjes wel automatisch worden weergegeven?
Hetzelfde geldt ook voor mij. Ik draai momenteel android 4.0.4 op een s2. Verder heb ik hotmail via exchange ingesteld. Ook ik moet elke keer helemaal naar beneden scrollen om html te laden. Email draait trwns via de standaard email client.
Hallo,
Ik ben sinds dinsdag de gelukkige eigenaar van de S3, en nou vroeg ik me af of de standaard E-Mail app ook ingesteld kan worden op altijd html ipv platte tekst zodat je niet altijd op “Meer details laden” hoeft te drukken..