Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Je bedoelt het geluid als je foto maakt? Dat is naar mijn weten niet los in te stellen. Als je je toestel op stil zet (volume naar beneden ingedrukt houden) is het geluid van de camera ook weg. Maar dan moet je niet vergeten het weer aan te zetten.
Wellicht dat iemand een app weet…
Ik heb ergens op ‘t XDA forum gelezen dat ’t wel mogelijk is. Ben op dit moment aan het koken. Zal later even voor je kijken of ik 't nog terug kan vinden.
Ja das een goede vraag ik was ook al aan het zoeken maar kan het ook niet vinden want ook het geluid helemaal uitdrukken werk niet dan blijft de camera wel nogsteeds geluid geven ik gawweer verder zoeken maar als iemand het weet graag :thumbs:
Wat gebeurt er als je de telefoon op de stille stand zet ?
Dit werkt bij mijn s2
Heb zojuist gevonden waar ik ‘t gelezen had, in de Omega ROM topic op XDA dus. Zij hebben een aangepaste camera die geen geluid meer maakt. Wellicht kun je uit hun zips de apk van de camera halen en die op je SGS3 installeren.
Mij persoonlijk stoort het niet om geluid te hebben bij m’n normale camera, als ik een “silent” foto wil maken gebruik ik Sca wel.
Overigens werkt het niet door je toestel in silent mode te zetten.
Bedankt maar misschien stom maar ik kan het niet vinden op de site heb je geen rechtstreekse link mvg steph
Dit is de link naar de Omega Rom topic: Online●►Omega v3.0◄●►Bloatware Free◄●►Aroma installer◄●►Tested◄●► - xda-developers
Bij de Galaxy SII kon je hem via instellingen van je camera helemaal op stil zetten (verschillende geluidjes kiezen of helemaal niets)… dat heeft de SIII dus niet… ik vind het geluid op zich niet echt storend maar er zijn wel eens momenten dat het totaal niet uitkomt dat het hard geluid maakt… (en dat doet het wel dus, en je kan ook geen ander geluid kiezen)… heel jammer op zich… en idd geluid uitzetten werkt ook niet, dus ga wel even kijken of ik ergens een alternatieve camera kan vinden of zow… voor eventueel momenten dat het echt niet uitkomt dat de camera geluid maakt… want neem aan dat als ik die bovenstaande wil installeren ??? dat ik dan geroot moet zijn of zow ??? en dat wil ik zeker voorlopig nog niet doen… ieder geval alvast bedankt voor het meedenken, mochten er nog oplossingen zijn hoor ik het graag !!!
Voor de stille momenten heb je een app genaamd Sca. Hiermee kun je alleen niet zien wat je fotografeert… Is een soort van spycam achtige app.
Hallo , ik ben erg blij met mijn nieuwe SIII hij bevalt prima, nog steeds aan het puzzelen met een en ander, en loop nu tegen het volgende aan. Ik kan nergens vinden hoe ik het camera geluid uit kan zetten… gezocht in de instellingen van de telefoon als in de instellingen bij de camera maar kan er echt niks vanvinden(misschien zie ik het over het hoofd) maar heeft iemand het al kunnen vinden ???
(vind het irritant en hard geluid namelijk)
alvast bedankt
Miran