Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dit heb ik gelezen in een (witte) S3 review: ‘…heb ik een mooi wit tasje gekocht van Valenta bij Ritel voor 15 euro…’
PDAshop.nl biedt je voldoende accessoires. Hier de link (als ik althans mag verwijzen naar commerciële partijen :shy.
Edit: Meeste accessoires zijn ‘binnenkort leverbaar’…
Naast universele inschuif hoesjes (waar hubert het over heeft) heb ik alleen nog meer sillicone achterkantjes gezien. Mediamarkt heeft ze in het zwart en wit voor € 15,- evenals de Valenta “tasjes” .
Als het niet heel veel haast heeft zou ik ze via ebay bestellen, dan betaal je maar 2-3 dollar. Dat zou die wel moeten overleven.
Op Devilpower.nl staan ook een aantal mogelijke hoesjes, denk dat ik daar voor ga.
Heb zelfs een “plastic” achterkantje gehaald, voor de rest heb ik geen hoesje nodig om eerlijk te zijn.
Ik heb op ebay gekeken en gelijk besteld, een hoesje met carkit+oplader en enkele andere accessoires voor een mooie prijs!
Zal ook nog even op Devilpower.nl kijken.
Nog meer aanraders?
Ik heb zo'n case besteld waarin die ‘volledig’ beschermd is. Zoiets: http://images.mobilefun.nl/graphics/450pixelp/35149.jpg
Moet toch nog even wachten op de blauwe…
Steps;307392
… Mediamarkt heeft ze in het zwart en wit voor € 15,- evenals de Valenta “tasjes” …
Ik heb een simpel, niet-Samsung hoesje gekocht, zodat ik hem zonder zorgen in m'n golftas kan stoppen. Voorts heb ik een actieve autohouder aangeschaft en die werkt perfect. Ik vond oorspronkelijk die flipcover die Samsung aanbiedt wel mooi, maar die heeft een vaste achterkant en dat wil ik dus niet.
Dag iedereen!
Zijn er al mensen die wat hoesjes en/of Accessoires hebben voor hun S3?
Ik was zelf opzoek naar een hoesje of beschermkapje.
Groet,
Stefan