Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Is er geen optie tot ‘vergeten ww of gebruikersnaam’ kijk anders even via dan vaak meer mogelijkheden!
AW Forum Queen voor het leven
hoe bedoel je via?wachtwoord en gebruikersnaam klopt want samsung had had geprobeert bij hun en daar werkte het wel dus ik vind het vreem dat hij het niet doet.hij zegt steeds verwerken mislukt.ik begin ee beetje te zweten ik weet het niet echt meer wat ik moet doen
Klinkt misschien suf, maar heb je wel verbinding?
Nou ik merkte zelf ook problemen met het inloggen in AllShare, volgens mij zijn er wat server problemen bij Samsung…
Lars_1808;308816
Klinkt misschien suf, maar heb je wel verbinding?
L4rko;308831
Nou ik merkte zelf ook problemen met het inloggen in AllShare, volgens mij zijn er wat server problemen bij Samsung…
Ik had hetzelfde probleem toen ik mijn nieuwe SGS3 gisteren ging opstarten.
Ook na het checken en wijzigen van mijn wachtwoord werkte het niet.
Heb nog geen oplossing gevonden, maar je bent dus ook niet de enige met dit probleem…
mij was het vanacht nog gelukt gewoon blijven proberen. eerst gewoon proberen lukte niet toen wifi aangezet eerst ook steeds verwerken mislukt toen sprong hij ineens op inloggen.ik had wel mijn paswoord weer keer verandert om te kijken of het hielp gistermidaag weet niet of dat geholpen heeft maar je kunt het proberen
Ik heb hier ook last van, hij geeft aan of inloggen mislukt of uw account kan niet in dit land gebruikt worden…
ik kan niet meer inloggen op mijn samsung account hij zegt steeds verwerken mislukt.
iemand hier een oplossing voor?heb al hard reset gedaan maar niks helpt samsung ook al gebelt maar die weten het ook niet op een andere galaxy van een vriend doet hij het ook niet