Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Een leerrijk item!
Weet iemand hoe ik ‘Mijn telefoonnummer’ kan invullen? Heb de opties op dit forum reeds gelezen doch deze werken niet voor de SIII (ook niet bij de S2 als ik goed gelezen heb).
Goed tips! Hier hebben een hoop mensen wat aan! Thanks
Dus ik kan mijn handleiding die ik erbij krijg meteen weg donderen ? Er is nu immers jouw handige beschrijving
Idd een goede handleiding.. had hem al gelezen op Samsung Galaxy S3 - Prijzen, nieuws & specs: Galaxy S III. een ideale site voor s3 bezitters!!
klopt daar komt het ook vandaan, kon het zelf niet duidelijker omschrijven.
klopt daar komt het ook vandaan, kon het zelf niet duidelijker omschrijven. sommige ideeen op die site zijn wel goed ,alleen jammer dat iedereen elk topic aangrijpt om te vragen waar hun S3 blijft
Klopt maar daar lees ik al overheen hahah.
Hoe kom ik bij s voice? Heb echt geen idee waar dit zit
jeroenraij;310009
Hoe kom ik bij s voice? Heb echt geen idee waar dit zit
Snelkoppelingen wijzigen op het vergrendelscherm
Instellingen >> Beveiliging >> Lock screen options >> sneltoets (op drukken en niet de schakelaar omzetten)
Camera snel openen
Instellingen >> Beveiliging >> Lock screen options >> Camera ontgrendelen (schakelaar aanzetten)
Face Unlock
Instellingen >> Beveiliging >> Schermvergrendeling >> Gezichtontgrendeling
Batterij indicatie in procenten
Instellingen >> Display >> Batterijpercentage weergeven (optie aanvinken)
Bestandsoverdracht via W-LANHeb je voorheen de Galaxy S2 gebruikt, dan is het je misschien al opgevallen dat bij de Galaxy S3 geen Kies Air aanwezig is. Hiermee kon je draadloos verbinding maken met een PC om vervolgens bestanden snel over te zetten. Al vinden wij de Dropbox koppeling op de Galaxy S3 velen malen beter en sneller. Je kunt de applicatie gelukkig nog wel downloaden via Google Play. Naast het overzetten van bestanden is Kies Air ook handig voor het bekijken van je laatste SMS’jes, oproepen en bezochte webpagina’s.
Eigen trilfunctie maken
Instellingen >> Geluid >> Trilstand apparaat >> Maken
Slim sluimeren
Instellingen >> Display >> Slim sluimeren (optie aanvinken)
Motion functies
Instellingen >> Bewegingen >> schakelaars desgewenst omzetten
Screenshot
Voor het maken van een screenshot, moet je met de zijkant van je hand over het scherm vegen. Hierbij moet er contact worden gemaakt met het scherm, want anders wordt de actie niet herkend. Je zult merken dat hierdoor nogal eens je scherm gaat bewegen en daarom is het goed om te weten dat je ook een screenshot kan maken door de home- en powerbutton tegelijk in te drukken voor zo’n 2 seconden.
Stembesturing camera, wekker, muziekspeler
Instellingen >> Taal en invoer >> Spraakopdr apps (aanzetten en erop klikken)
Pop-up Play
Mobiele testfuncties
- * # 9900 # – Dump System
- * # 1234 # – Firmware versie
- * # 06 # – IMEI-nummer
- * # 2263 # – Network Mode Select
Homeknop reactietijd versnellenOpen S Voice >> druk op menuknop >> settings >> Launch S Voice (vinkje uitschakelen)
Helderheid browser aanpassen
Volume verhogen in zak
Oproepmenu >> menuknop >> Volume verhogen in zak (optie aanvinken)