Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
leodenhertog;393649
Hallo allemaal,
Gisteren android 4.1.2 gedownload, en daarna weer geroot.
Ik kan 1 ding (nog) niet vinden, vandaar mijn vraag;
weet iemand hoe je de sidebar verbergt? Ik bedoel dus helemaal inactiveert ? Waardoor ook de duimgreep verdwijnt?
Alvast bedankt voor je reactie.
gr. leo
AndroidGeert;382142
Wat ook nog een goede tip is:
Als je een video bekijkt, kun je in landscape de helderheid en volume aanpassen zonder aan de knoppen te zitten, of je statusbalk te bewegen.
Dit doe je door:
- Rechts op het scherm, je vinger omhoog of omlaag te schuiven, voor het geluid
- Links op het scherm, je vinger omhoog of omlaag te schuiven, voor de helderheid aan te passen
Je krijgt dan wel een popupje om precies te zien hoe helder de helderheid is, of hoe hard het geluid is.
Geert
meule;393653
Gaat ook gewoon in portrait mode hoor niks bijzonders
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
weet iemand hoe ik de dir. van mijn sg3 en micro sd kan benaderen op mijn mac,bij mijn oude sg2 was dat geen probleem.
b.v.d. texmex
Ik heb de Samsung Galaxy S3 I9300 en als ik 3 cm of minder voor de voor camera mijn hand houd, gaat het scherm uit.
Wat een irritante instelling.
Heb Versie 4.1.2. gisteren geïnstalleerd…
Weet iemand waar ik dat kan uitschakelen, wat dat irriteert mateloos.
alvast bedankt…
hi beste mensen ;ik heb een vraagje over de instelling ;duur verlichting tiptoetsen
kunt u vertellen waar is het voor en wat doet ie als ie aan of uit staat ?
mvg nima
Druk eens op de menu-toets, of de back-toets en kijk wat daar gebeurd, met die toets
Nu alleen nog instellen hoe lang je dit wilt hebben.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Hallo allemaal,
Gisteren android 4.1.2 gedownload, en daarna weer geroot.
Ik kan 1 ding (nog) niet vinden, vandaar mijn vraag;
weet iemand hoe je de sidebar verbergt? Ik bedoel dus helemaal inactiveert ? Waardoor ook de duimgreep verdwijnt?
Alvast bedankt voor je reactie.
gr. leo