Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
In de rr rom kun je gewoon via het menu het geluid uit zetten.
Wel krijg je idd de melding dat dit verboden is in sommige landen.
Ik heb hetzelfde probleem, tot op gisteren kreeg ik nooit het sluitergeluidje bij mn camera, en nu opeens gisterenavond toen ik een foto maakte voor en achter camera maken een geluidje, en dat had ik hiervoor nooit, heel apart.
L4rkoJwz-Swa;311857
Als het goed is kun je gewoon bij Camera -> instellingen -> geluid sluiter, het sluitergeluidje uitzetten.
Sorry maar dit is niet mogelijk met de stock versie van de camera.
Indien je het geluid van de camera wilt uitschakelen zul je een andere camera mod moeten installeren, helaas heeft samsung namelijk de optie om het geluid uit te zetten verwijderd… Bijvoorbeeld deze mod van HyperX.
Volgens mij had dat met Europese regels te maken. Dat het voor omstanders duidelijk is dat er een afbeelding gemaakt wordt of zo iets.
Echter als je toestel op stil staat maakt ie ook geen geluid, dus dat veegt bovenstaande weer van tafel.
Nee hoor Sander. Ik heb gisteren m'n Galaxy S3 geupdate en sindsdien is het geluid van mijn camera niet meer uit te krijgen. Ook als de telefoon op stil, trillen en/of spaarstand staat blijft de camera lawaai maken. Heel erg vervelend, en een ‘normale’ oplossing zou welkom zijn.
@Doctor Yes
In ieder geval bedankt voor deze tip: sluitergeluid valt inderdaad op deze manier weg te halen.
Hoop echter dat er iets komt waardoor het gewoon in het menu aangepast kan worden of dat als je je telefoon stil hebt, het sluitergeluid ook stil is.