Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Delta737;312412
Hoi,
Toen ik vanochtend de S3 van de lader haalde, viel me op dat hij op maar 74% stond (had de hele nacht aan de lader gehangen). Als ik hem inplug aan de oplader zegt ie wel dat ie oplaadt, maar er komen (haast) geen procenten bij…:cry:
Ik heb alle “usuals” al geprobeerd, zoals andere oplader gebruiken, opnieuw opstarten, accu er even uit en er weer in etc, maar zonder resultaat. Herkent iemand het probleem? Of nog beter, weet iemand nog andere oplossingen?
Heb het ook gehad maar dat lag aan de oplader.
Met de originele moet hij t goed doen anders ligt het aan je accu.
Geen probleem bij de mijne, in een half uurtje is hij opgeladen
Heb ook de oplader van de oude galaxy S geprobeerd, helpt helaas niks.
Ik lees hier wel meer met het probleem, maar nog weinig oplossingen
Delta737;312473
Heb ook de oplader van de oude galaxy S geprobeerd, helpt helaas niks.
Ik lees hier wel meer met het probleem, maar nog weinig oplossingen
Misschien heb je iets draaien wat zoveel energie verbruikt dat 'ie net zo snel leegloopt als oplaadt…
dat moet dan wel een gigantische slurper zijn ….
DaveDH;312653Geen idee; het lijkt mij ook onwaarschijnlijk, in het kader van meedenken gooi ik maar een suggestie in de groep…
dat moet dan wel een gigantische slurper zijn ….
Heb je BetterBatteryStats al eens geïnstalleerd? Hiermee kun je analyseren waaraan je accu leeggaat bijvoorbeeld een wakelock door een applicatie. Heb ik als een keer gehad met de buienradar die maar op de achtergrond bleef draaien zonder dat ik het in de gaten had.
Hoi,
Toen ik vanochtend de S3 van de lader haalde, viel me op dat hij op maar 74% stond (had de hele nacht aan de lader gehangen). Als ik hem inplug aan de oplader zegt ie wel dat ie oplaadt, maar er komen (haast) geen procenten bij…:cry:
Ik heb alle “usuals” al geprobeerd, zoals andere oplader gebruiken, opnieuw opstarten, accu er even uit en er weer in etc, maar zonder resultaat. Herkent iemand het probleem? Of nog beter, weet iemand nog andere oplossingen?