Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja, want het imei nummer valt niet of zeer moeilijk te veranderen, en dat veranderd zeker niet door een reset of een andere firmware.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Via samsungdive moet dat lukken tenzij externe besturingselementen uitgevinkt is op telefoon
oke.. maar ik weet niet hoe dat allemaal werkt, mij s3 is gestolen dus…
het imei nummer kunnen ze dus veranderen? is dat makkelijk?
Dan zal zich hier binnenkort wel iemand melden die het vergrendelpatroon van zijn S3 vergeten is…
Peter-036;313668Volgens mij legt Peter het goed uit hierboven…
Ja, want het imei nummer valt niet of zeer moeilijk te veranderen, en dat veranderd zeker niet door een reset of een andere firmware.
Gewoon aangifte doen bij de politie en bij je provider, bij beide je imei doorgeven.
Die kunnen makkelijker zoeken als jij zelf als je weinig tot geen ervaring heb.
maar als hun er geen sim kaart in hebben gedaan en wel met wifi hebben gebruikt kunnen ze het dan nog vinden?
Ja, want ook dan issie in de lucht geweest. Je telefoon geeft bijna altijd elke 2 seconden een signaal af.
hallo,
als mijn galaxy s3 gestolen wordt, kan ik hem dan traceren ongeacht ze de fabrieksinstellingen hebben terug gezet?