Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Herman987

Herman987

• Lid sinds 04 juni 2010
  • Berichten 34
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 23:28

Heren, dames,

als ex-Desire gebruiker zijn me een paar dingen opgevallen die niet zo fijn zijn als op de Desire, maar misschien weet iemand de instelling.

1. Op de headset kan je het volume en de pauze/speel toests van de mp3 speler bedienen, maar je kan niet een nummer vooruit/achteruit skippen, dat moet je op de telefoon doen. Ik vind dat skippen heel handig op de headset van de Desire.
2. Op de HTC Desire werden de webpagina's aangepast aan de beeldscherm-breedte van het toestel, als je de pagina uitvergrootte. Bij de Galaxy S3 moet je van links naar rechts scrollen op de webpagina om een tekst te lezen. Kan dat niet handiger, liefst net zo handig als op de Desire?
3. Een vriend met nog een HTC Desire klaagde erover dat hij een door Whatsapp toegestuurd filmpje niet kon openen. Komt dat vaker voor?
4. Ik wil een extra datakabel, waarmee ik ook data naar de pc kan overzenden, en niet alleen maar mijn telefoon kan opladen. Datakabels van HTC en Samsung zijn onderling uitwisselbaar merk ik, dus wie weet op ebay of marktplaats een goedkoop adresje voor een goede werkende datakabel?

Ik lees jullie antwoorden graag.
Oh en er zijn zat goede zaken aan de SIII hoor: goede camera, veel geheugen, goed beeld en geluid, prima!

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
nieky_nijdam

nieky_nijdam

• Lid sinds 23 juni 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2012
  • 23:40

Ik heb pas een samsung111 ,maar als mijn man mij wil bellen geeft mijn telefoon aan,
het procescom.androidphone is gestopt,wat is dat,hij kan mij niet bellen.
graag even een reactie wat dit is.
eerst deed hij het wel,heb ik iets verkeerd ingesteld.

JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • 24 juni 2012
  • 11:26

1. Probeer het dan eens met je Desire Headset. Die van de S3 heeft dat nu eenmaal niet.
2. Heeft de instelling ‘geavanceerd/pagina’s passend maken' in je browser misschien het gewenste effect? Probeer anders eens een andere browser.
3. Weet ik niet.
4. Datakabels zijn bij bijv. Dealextreme.com spotgoedkoop.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 24 juni 2012
  • 12:10

Mijn visie op vraag 3)

het zou kunnen wezen dat als je een opgenomen filmpje verstuurd , dus een filmpje die je met je camera opgenomen hebt , veel te groot is , want de S3 heeft nu eenmaal een 8MP camera , die dus zeer scherp kan opnemen maar logischerwijs ook meteen veel data gebruikt waardoor een korte filmpje meteen te zwaar wordt om door Whatssapp verstuurd/geopend te worden .

Zou dit het kunnen zijn ?

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 24 juni 2012
  • 12:16

DaveDH;314581
Mijn visie op vraag 3)

het zou kunnen wezen dat als je een opgenomen filmpje verstuurd , dus een filmpje die je met je camera opgenomen hebt , veel te groot is , want de S3 heeft nu eenmaal een 8MP camera , die dus zeer scherp kan opnemen maar logischerwijs ook meteen veel data gebruikt waardoor een korte filmpje meteen te zwaar wordt om door Whatssapp verstuurd/geopend te worden .

Zou dit het kunnen zijn ?

Het beste kan je, als je een filmpje wilt versturen via WA, deze ook maken vanuit WA! Dan heb je gelijk de juiste grote, ik geloof ong 12MB. Hij stopt automatisch met filmen als dit bereikt is. En dan kan je het ook gelijk versturen

AW Forum Queen voor het leven

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 13:06

Ik gebruik nog steeds de data kabel die ik bij een oude nokia kreeg. Werkt perfect :-)

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

Shaif

Shaif

• Lid sinds 14 oktober 2011
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 21:14

1 druk 2 keer op de opneem knop op de headset en hij springt een nummer vooruit.

drgekko

drgekko

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 178
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2012
  • 16:45

Dat van die filmpjes ken ik ik whatsapp heel veel met vrienden uit amerika en australie en merk dat sommige merken niet de codecs hebben voor andere merken waardoor het niet af te spelen is.

Bewerkt (24 april 2013 15:06)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.