Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Menu, systeeminstellingen , beveiliging misschien?
AnneMarie33;316518
Ik heb helaas een pincode ingevoerd bij de schermvergrendeling. Moet nu dus elke keer als ik mijn S3 wil gebruiken eerst mijn pincode ingeven. Er is geen optie om dit weer uit te zetten (althans, die kan ik nergens vinden, ook de handleiding rept alleen over aanzetten).
Wie heeft dé tip om dit weer te ontgrendelen??
THNX
Tis eigelijk simpel, gewoon naar instellingen-beveilging en vergrendel-schermvergrendeling en dan je pincode ingeven en dan kan je weer kiezen wat je wil….. hoop dat je hiermee geholpen bent
Tis eigelijk simpel, gewoon naar instellingen-beveilging en vergrendel-schermvergrendeling en dan je pincode ingeven en dan kan je weer kiezen wat je wil….. hoop dat je hiermee geholpen bent
Als ik mijn pincode heb ingevoerd om mijn vergrendel methode veranderen (geen) is de 'geen' optie niet actief.
Ik kan het dus niet veranderen
Wie helpt ?
Peter
Kan komen door een Apparaat beheerder/Device Admin app, die vereist dat er beveiliging actief is.
Kijk eens bij Beveiligingsinstellingen.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Hallo OnnoJ
Bedankt voor jouw suggestie; alleen leek dat niet het probleem. ( kon niets vinden )
Wissen van aanmeld gegevens bleek de oplossing.
Groeten
Peter.
Fijn dat het verholpen is!
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Ik heb helaas een pincode ingevoerd bij de schermvergrendeling. Moet nu dus elke keer als ik mijn S3 wil gebruiken eerst mijn pincode ingeven. Er is geen optie om dit weer uit te zetten (althans, die kan ik nergens vinden, ook de handleiding rept alleen over aanzetten).
Wie heeft dé tip om dit weer te ontgrendelen??
THNX