Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Coberko

Coberko

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 19:51

Sinds een week heb ik de S3. Ben zeer tevreden.

Heb alleen een probleem met het ordenen van de favorieten.
Eerst kon ik de volgorde van de favorieten in de standaard internetbrowser ordenen d.m.v. de instellingen knop op de Samsung en dan de keuze ‘volgorde wijzigen’
Sinds vandaag lukt dit niet meer. Als ik kies ‘volgorde wijzigen’ dan moet ik een map selecteren, maar vervolgens kan ik de favorieten niet verschuiven. (wat eerst dus wel kon o_O)
Kan iemand mij hiermee helpen? Ligt dit aan een andere instelling van het Android 4.0.3 systeem of is het toch wat anders?
Alvast bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 08:34

Ik heb even gekeken voor je en dit is wat ik heb kunnen terughalen:
Indien je je favorieten wilt ordenen ga je naar het overzicht van je favorieten, kiest daarna voor ‘Volgorde wijzigen’, kiest dan bij “Map selecteren” voor ‘Lokaal’ en dan ‘Startpagina’. Om nu de volgorde te wijzigen hou de favoriet die je wilt verplaatsen ingedrukt (3 sec), nu kun je deze over het scherm verslepen naar de plek waar je 'm wilt hebben.

ton15

ton15

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 13:59

zoals je het vermeld klopt het ook niet met je favorieten te verplaatsen op de s3.
want als je de favoriet vast houdt 3 seconden dan komt er bij mij een ander scherm oplichten.
bij mij komt er dan te staan
1 openen
2 openen in nieuw venster
3 favoriet bewerken
4 sneltoets pagina
5 koppeling delen
6 url kopieren
7 favoriet verwijderen
8 instellen als start pagina
ik ben er ook al mee bezig geweest om je favorieten te verplaatsen van lokaal na je gmail account
mij lukt het ook niet met de s3

L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 17:20

ton15;317605
zoals je het vermeld klopt het ook niet met je favorieten te verplaatsen op de s3.
want als je de favoriet vast houdt 3 seconden dan komt er bij mij een ander scherm oplichten.
bij mij komt er dan te staan
1 openen
2 openen in nieuw venster
3 favoriet bewerken
4 sneltoets pagina
5 koppeling delen
6 url kopieren
7 favoriet verwijderen
8 instellen als start pagina
ik ben er ook al mee bezig geweest om je favorieten te verplaatsen van lokaal na je gmail account
mij lukt het ook niet met de s3

Dat is raar want bij mij werkt ‘t wel gewoon op die manier.
We hebben ’t hier wel over de stock browser mag ik aannemen en niet over een separate Chrome installatie o.i.d.

ton15

ton15

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 18:18

ik praat ook over de stock browser. ik draai wel op een custom rom misschien dat het daar dan in moet zitten.
maar bij mij werkt het ook niet met de stock browser wie in custom rom zit.

Coberko

Coberko

• Lid sinds 01 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 13:20

Bedankt voor alle reacties. Ik was dus niet de enige met dit probleem.
Ik heb het voorlopig opgelost.

Het probleem waarmee ik dit subject opende is precies hetzelfde als wat ton15 omschrijft. Ik kreeg ook dat menuutje met de door hem genoemde mogelijkheden. Maar verschuiven ho maar.
Vervolgens heb ik een andere browser geïnstalleerd, namelijk Skyfire. Tot mijn verbazing kon ik in Skyfire de favorieten niet eens openen. Ik klikte het favorieten icoontje aan dan opende hij de favorieten, maar hier sprong hij meteen weer uit terug naar de internetpagina. Dat werkte dus ook al niet. Blijkbaar zat er een fout in het toestel met betrekking tot de favorieten.

De oplossing was vrij rigoureus.
Ik heb via de instellingen van de s3 een hard reset gedaan. Dus via instellingen en dan naar ‘back-up maken en terugzetten’ en dan ‘Standaard gegevens terugzetten’ Hierna werkt alles weer naar behoren. Zowel de stock browser als met Skyfire.
PAS OP: Je raakt alles kwijt. Dus maak een back-up van zowel je contacten als je berichten, foto's en video's.
Hopelijk komt het probleem niet terug, want vreemd is het wel. Eerst werkt het goed en plotseling werkt het niet meer.

Misschien heeft iemand met meer verstand van Android een goede verklaring voor dit gedrag?!

ton15

ton15

• Lid sinds 12 juni 2012
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2012
  • 22:54

Ik heb via de ics browser+ de favorieten wel kunnen ordenen wat via de stock browser niet gaat
Dit wil de ook nog even vermelden wat via de custom rom wel gaat.

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.