Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ron1974

ron1974

  • Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #1
  • 2 juli 2012
  • 15:45

Hallo allemaal

Sinds zaterdag een trotse eigenaar van een galaxy s3.
Ik heb alleen een probleem met email ophalen van telfort.
Als ik een email krijg en ik wil die openen geeft hij een waarschuwing en dan krijg ik een melding u moet eerst het bericht downloaden en dan de bijlage dit heb ik nog nooit gehad bij mijn galaxy s en s2.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen zodat hij gewoon alles automatisch doet downloaden wat elke keer die melding is best vervelend.
Ik hoop dat iemand me kan helpen bvd alvast.

Mvg Ron

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
JohandeJong

JohandeJong

  • Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2319
  • Reputatie 70
  • #2
  • 2 juli 2012
  • 15:54

Kijk in de instellingen van je email app. Daar kun je dit soort dingen regelen.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
ron1974

ron1974

  • Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #3
  • 2 juli 2012
  • 16:00

Ik heb al alles gecontroleerd maar niks kunnen vinden.
Daarom dacht ik ik vraag het hier.
Misschien dat het wel ergens staat maar volgens mij niet in de email app.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
ron1974

ron1974

  • Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #4
  • 2 juli 2012
  • 22:09

Ik heb mijn gsm al helemaal leegemaakt maar werkt nog niet ik snap niet waar dit door komt echt heel vreemd.
Hier wordt ik echt niet vrolijk van volgens mij is het een instelling maar niet in het email programma zelf.
Ik wacht geduldig af op een antwoord van hier

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #5
  • 3 juli 2012
  • 00:17

Heb je dit probleem in de stock email app of gebruik je en app uit google play?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

AW Forum Queen voor het leven

ron1974

ron1974

  • Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 juli 2012
  • 15:44

Nee gewoon de originele email app die erop staat ik heb het idee dat daar iets mis mee is want als ik de email onstel op mijn vrouw haar s2 haalt hij wel alles binnen erg vreemd allemaal.
Ik heb mijn gsm al hersteld maar dat heeft niks geholpen.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
z0rk

z0rk

  • Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • #7
  • 3 juli 2012
  • 15:51

Probeer anders eens of het met een andere app ook het geval is? Ik kan je bijvoorbeeld K-9 mail aanraden om eens mee te testen (gratis in de Play Store).
Daarmee wil ik niet zeggen dat je een andere moet gebruiken, gewoon eens om te testen of het daarmee ook is…

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
ron1974

ron1974

  • Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • #8
  • 3 juli 2012
  • 17:16

Ik heb k9 mail erop gezet hier haalt hij het bericht en bijlage ook niet automatisch op.
Bovenaan in het grijze gedeelte staat iets over sychroniseren uitgeschakeld of zoiets.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #9
  • 3 juli 2012
  • 17:20

ron1974;317675
Ik heb k9 mail erop gezet hier haalt hij het bericht en bijlage ook niet automatisch op.
Bovenaan in het grijze gedeelte staat iets over sychroniseren uitgeschakeld of zoiets.

dat moet dus op aan staan want NIET syncen is GEEN email binnen komen.

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

AW Forum Queen voor het leven

L4rko

L4rko

  • Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • #10
  • 3 juli 2012
  • 17:28

Wat misschien nog een optie zou kunnen zijn (maar daar ben ik niet helemaal in thuis) zijn je provider settings bij je netwerk operator. Vandaar even de volgende vraag: Gebruik je je toestel via Wifi of via je internet connectie van je abo?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.