Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ralphitz

ralphitz

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 13:52

Bij mijn SGS3 merk ik op dat ik de trilstand bij het ontvangen van e-mail nergens kan uitzetten of ik weet het niet te vinden. Bij Gmail gaat dit wel. Ik vind het prima dat het apparaat trilt bij SMS, whatsapp, apps e.d., maar niet bij e-mail. Wie helpt me op weg?

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
L4rko

L4rko

• Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 17:19

Je kunt niet specifiek voor e-mail je trilsignaal uitzetten. E-mail notificaties behoren namelijk tot de algemene notificaties en derhalve is het niet mogelijk om dit separaat uit te schakelen in de stock e-mail app. Een mail app zoals MailDroid kan dit wel aan.

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 3 juli 2012
  • 17:24

even voor de duidelijkheid, gebruik je Emailof Gmail?

Bij Gmail is het nl als je de app open hebt menu-instellingen-pietjepuk@gmail.com-beltoon & trillen
Bij Emailzou ik het iig niet weten

*** EDIT*** Oeps ik lees eroverheen ik zie nu dat het echt om de Emailgaat :shy:

AW Forum Queen voor het leven

ralphitz

ralphitz

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 65
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 23:57

L4rko;317678
Je kunt niet specifiek voor e-mail je trilsignaal uitzetten. E-mail notificaties behoren namelijk tot de algemene notificaties en derhalve is het niet mogelijk om dit separaat uit te schakelen in de stock e-mail app. Een mail app zoals MailDroid kan dit wel aan.

Helaas vervelend nieuws. Zeker omdat dit wel “gewoon” mogelijk was bij de SGS1, tevens met alle Cyanogenmod (waaronder Android 4.0.3)-versies. Lijkt wel alsof ze dit bij Samsung voor de Galaxy S III dus ‘vergeten’ zijn. Het is hinderlijk, maar om daar nu een geheel aparte app voor bij te plaatsen en te gebruiken…. :S We zullen zien.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.