Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mozon

mozon

  • Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #1
  • 6 juli 2012
  • 09:49

Vraag:
Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S3. Heb zowel een zakelijk emailadres als een privé email adres. De zakelijk email is KPN Exchange. Mijn privé mail verdwijnt steeds en deze moet ik dan opnieuw installeren. Wie weet wat er dan aan de hand is.

Volgende vraag over email.

Zodra ik een email of sms binnen krijg dan komt er een counter bij het icoontje te staan met bijvoorbeeld een 2.
Dit geeft aan dat ik 2 nieuwe berichten heb. Als ik deze berichten open of verwijder dan blijft de counter bij het icoontje op 2 staan. Terwijl er dus helemaal geen mail of sms meer in mijn box staan. Als ik vervolgens de telefoon herstart dan verdwijnt de counter wel.

Wie herkent dit euvel?? En is hier iets aan toe doen??

Heel veel dank voor jullie reacties!

Bewerkt (24 april 2013 15:09)
esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #2
  • 6 juli 2012
  • 10:11

Lees deze thread maar even dan word het denk ik wel duidelijk

Deze thread gaat over de sms, in geval van counter bij email helpt het vaak om even je gegevens van de app te wissen in applicaties.

Bewerkt (24 april 2013 15:09)

AW Forum Queen voor het leven

mozon

mozon

  • Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 juli 2012
  • 12:27

Dank je wel Esther voor de suggestie. Het werkt alleen niet. Nog andere tips?

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
Mielie

Mielie

  • Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 juli 2012
  • 13:20

Heb je die link in een van de laatste postts gevolgd?
Instellingen > Ontwikkelaarsopties (bijna helemaal onderaan) > weer bijna onderaan Activiteiten niet bewaren UIT (dus niet aangevinkt)
Anders weet ik het ook niet

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
mozon

mozon

  • Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #5
  • 7 juli 2012
  • 07:21

Dank dank dit is opgelost. Kon de link niet openen.

Weet je toevallig ook waarom mijn mailbox verdwijnt. Ik heb er twee een van mijn werk dat is KPN Exhange en de andere heb ik aangemaakt via de mail instelling op mijn telefoon. Instellingen via IMAP, toch verdwijnt de mail box steeds.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
L4rko

L4rko

  • Lid sinds 12 juli 2011
  • Berichten 155
  • Reputatie 0
  • #6
  • 7 juli 2012
  • 08:00

mozon;319030
Dank dank dit is opgelost. Kon de link niet openen.

Weet je toevallig ook waarom mijn mailbox verdwijnt. Ik heb er twee een van mijn werk dat is KPN Exhange en de andere heb ik aangemaakt via de mail instelling op mijn telefoon. Instellingen via IMAP, toch verdwijnt de mail box steeds.

Het is een stomme vraag maar zit je niet toevallig in het gecombineerde “Postvak IN” te kijken? Je kunt bovenaan bij je mail (indien je meerdere accounts hebt ingesteld) voor een gecombineerd “Postvak IN” kiezen, hierdoor worden beide inboxen gecombineerd…

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
mozon

mozon

  • Lid sinds 06 juli 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #7
  • 8 juli 2012
  • 09:26

Helemaal geen stomme vraag, had zomaar gekund. Ik heb echter gekozen voor gecombineerd “Postvak In” en daar verdwijnt mijn account juist uit. Gisteren zelf de instelling met Vodafone gewijzigd en vanochtend account weer weg.

Ik denk zelf dat ik de mail moet instellen via Microsoft Exchange aangezien mijn andere account ook via Microsoft is ingesteld en deze verdwijnt nooit. Ik weet alleen de instelling niet en daarom lukt dat niet.

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
DaveDH

DaveDH

  • Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • #8
  • 8 juli 2012
  • 11:53

Bij de s1 kan ik een microsoft account instellen op de.volgende manier :
E-mail …@……..nl (eigen e-mail adres invullen)
Domein opvrahenbijjeictafdeling.nl
Gebruikersnaam ****(eigen gebruikersnaam invullen) (dit kan afwijken van je emailadres.)
Wachtwoord ********(eigen wachtwoord invullen)
Beschrijving Mail werk

Toets op volgende

Serve (opvragenbijjeictafdeling).nl

Toets volgende Toets bewaar

Succes

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
ThatSteve

ThatSteve

  • Lid sinds 09 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #9
  • 9 juli 2012
  • 08:18

Hier net hetzelfde probleem, wat die verdwijnende imap account betreft toch…
Hopelijk vindt iemand gauw een oplossing, of wordt deze bug gauw met een update opgelost!

steve

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #10
  • 9 juli 2012
  • 08:26

ThatSteve;319661
Hier net hetzelfde probleem, wat die verdwijnende imap account betreft toch…
Hopelijk vindt iemand gauw een oplossing, of wordt deze bug gauw met een update opgelost!

steve

De bovenstaande beschrijving van @DaveDH werkte dus niet?? of had je daar overheen gelezen en nog niet geprobeerd?
Zowel laat het dan even weten zodat een ander ook wat aan jou info heeft

Bewerkt (24 april 2013 15:11)

AW Forum Queen voor het leven

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.