Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bekijk je ze dan op je telefoon of je pc terug?
Is mij nog niet opgevallen maar ik heb ook bijna geen foto`s gemaakt.
Groetjes
Ik heb het zelfde. Of komt dat miss door speedmod? Camera is erg slecht nuwellicht dat ik teug ga naar wat ik had dan.
whistler;321563
Ik heb het zelfde. Of komt dat miss door speedmod? Camera is erg slecht nuwellicht dat ik teug ga naar wat ik had dan.
Ik ga nu eerst even een nandroid maken daarna zal ik de vorige backup terug zetten en nog een paar foto's maken!
Ik zal proberen ze zo gelijk mogelijk te maken en ze hier posten om het verschil te laten zien.
Dit zelfde zal ik morgen overdag doen om ook daar te kijken of er een groot verschil in zal zitten….
Word dus vervolgd…..
BTW ik heb siyah 1.3.8a nu, dus ook die doet niets voor de camera app
AW Forum Queen voor het leven
XXBLFB
5081
XXALF6
5082
Ik vind dit wel een heel groot verschil hoor…..morgen ga ik ook even overdag foto's maken met beide versies
Zo dat is wel een heel groot verschil zeg!
Ik heb de zelfde foto als die eerste. Ik ga denk ik weer terug.
whistler;321594
Ik heb de zelfde foto als die eerste. Ik ga denk ik weer terug.
Ik maakte vanavond een paar foto's na de firmware update en ben echt geschrokken! Mijn instellingen zijn niet veranderd in de camera app maar wat een vreselijke foto's kreeg ik te zien. Wazig en rare kleuren. Iemand anders dit ook opgevallen?