Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
just-flo;350600
ik heb ook een witte galaxy s3 en ben is gaan kijken naar mijn toestel, heb op alle vier de rondingen een scheurtje en heb 1 grote goed zichtbare scheur waar me lader in moet bij de mini usb ingang.
Op de achterkant van mijn SGSIII zitten wel heel veel krasjes, voornamelijk onderaan.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik hem nooit in een hoesje heb, maar los in mijn broekzak (zonder iets erbij).
Maar ik stoor me er niet zo aan, ik kijk naar het scherm niet naar de acherkant.
Volgens mij heb ik ook zo'n scheurtje op m'n Galaxy S2, naast de volume knop.
Dit zal wel mijn eigen ‘schuld’ zijn zeker?
MijnAndroid;350721
Volgens mij heb ik ook zo'n scheurtje op m'n Galaxy S2, naast de volume knop.
Dit zal wel mijn eigen ‘schuld’ zijn zeker?
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Hier ook last van een scheurtje aan de zijkant van behuizing( ook op de batterij cover fijne haarscheurtjes.
Op het glas 2krasjes.. rare is dat hij nooit is gevallen en ik ben zorgzaam voor mn spullen..
Had zelf opeens een ‘scheurtje’ onder het glas aan de bovenkant van mijn GS3. Heel apart, want ik had die ochtend nog niets en hij heeft, naar mijn weten, nergens tussen gezeten en is al helemaal niet gevallen.
Het valt niet op en wanneer je met je vinger over het glas gaat voel je niets. Daarom vind ik het ook zo raar, het zit daar waar ik niet bij kan komen…
Verder nog geen problemen gelukkig!
Aluminium? Lasnaden? Wat voor S3 heb jij??! :p
hoi esther1801
bij deze had ik een vraag aan je
ik heb ook een witte galaxy s3 en ben is gaan kijken naar mijn toestel, heb op alle vier de rondingen een scheurtje en heb 1 grote goed zichtbare scheur waar me lader in moet bij de mini usb ingang.
dus als ik naar de winkel ga dan moet hij gerepareerd worden ? of wat kan ik heb beste doen? en zo jah danben ik zeker me toestel weer 3 weken kwijt ofzo ?
hoop van je te horen
greets Just-Flo
…. 5 minuten later nadat ik dit hierboven had geschreven
oepsss … haha lees net dus nog een stukje terug, dat je dus ook op het zelfde punt een scheurtje hebt zitten bij de mini usb poort ..
Samsung Note 4 SM-910C (huidig toestel)
Ben in bezit van een :
Samsung GT-P7510 Galaxy Tab 10.1(eerste tab)
Samsung GT-I9000 Galaxy S
Samsung GT-I9100 Galaxy S2
Samsung GT-I9300 Galaxy S3
Samsung SM-G900F Galaxy S5
Ipad mini (gekregen van me werk)
Iphone 5
Iphone 5S
Je moet alles eens hebben uitgeprobeerd … Maar toch weer terug bij het oude en vertrouwde Android