Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rollotomassi

rollotomassi

• Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2012
  • 13:12

Ik wil graag mijn SIII ( 4.0.4 ) rooten met CF-Root 6.4 - SuperSU+CWM5.5+CWMManager gevonden op XDA maar zit toch met een paar vragen omdat ik er onbekend in ben ondanks dat ik best wat doorgelezen heb.
Is deze methode (
CF-Root 6.4 )betrouwbaar voor de SIII ?:angel:
Is een externe geheugenkaart echt nodig om te rooten,backups enzevoort ?
Als er een samsungupdate vrij wordt gegeven,kan ik dan de “ geroote” backup gebruiken voor de update die ik dan geinstalleerd heb
(en nog niet geroot is)?
Is het zo dat na elke update van Samsung ik moet wachten of er een nieuwe geroote kernel beschikbaar komt ?
Het is niet de bedoeling dat ik costum ROMS ga gebruiken maar wil van de adds af met addfree of whatever.
Ik weet niet of iemand ervaring heeft met addfree maar is het verstandig om te updates aan te vinken vanwege de batterij die misschien wordt leeggeslurpt ?
:eek:

Ben benieuwd naar de reacties.

Bewerkt (24 april 2013 15:17)

Doe niet iets wat ik ook niet zou doen !

jeroenraij

jeroenraij

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2012
  • 13:21

rollotomassi;324439
Ik wil graag mijn SIII ( 4.0.4 ) rooten met CF-Root 6.4 - SuperSU+CWM5.5+CWMManager gevonden op XDA maar zit toch met een paar vragen omdat ik er onbekend in ben ondanks dat ik best wat doorgelezen heb.
Is deze methode (
CF-Root 6.4 )betrouwbaar voor de SIII ?

Ja is betrouwbaar.

:angel:
Is een externe geheugenkaart echt nodig om te rooten,backups enzevoort ?

Ik maak geen back up maar dat is persoonlijk

Als er een samsungupdate vrij wordt gegeven,kan ik dan de “ geroote” backup gebruiken voor de update die ik dan geinstalleerd heb
(en nog niet geroot is)?

Als je bij titanium gebruikt moet je weer worst rooten om de back up terug te zetten.

Is het zo dat na elke update van Samsung ik moet wachten of er een nieuwe geroote kernel beschikbaar komt ?

Voor zover ik weet wel

Het is niet de bedoeling dat ik costum ROMS ga gebruiken maar wil van de adds af met addfree of whatever.
Ik weet niet of iemand ervaring heeft met addfree maar is het verstandig om te updates aan te vinken vanwege de batterij die misschien wordt leeggeslurpt ?
:eek:

Geen ervaring mee

Ben benieuwd naar de reacties.

succes

ron1974

ron1974

• Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2012
  • 13:39

Ik heb ook alleen een andere root en kernel erop gezet om adfree erop te krijgen voor de reclame eraf te krijgen.
Ik heb de speedmod erop gezet met de originele ics 4.0.4 en ik moet zeggen het werkt echt perfect ook kwa batterij performance.
Dus ik zou zeggen gewoon erop zetten en als er originele samsung firmware komt gewoon via odin erop zetten en weer rooten en klaar is kees.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 22 juli 2012
  • 14:55

Alle vragen omtrent het rooten van de Galaxy S3 kunnen gesteld worden het bestaande topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iii/34411-how-root-access-sgs3.html. Om fragmentatie te voorkomen gaat deze op slot

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.