Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
3g en wifi werken nou alleen de rom even testen, Ik ben benieuwd of die zal slagen :thumbs: ik zal commets plaatsen over de ervaring in de loop van de tijd. jullie ervaring is ook welkom
Is idd stabiel maar heeft last van dat zn mem leegloopt nu merk je daar in de praktijk niet veel van maar toch…ik wacht wel tot hij officieel uitkomt, de uitgelekte versie zal niet lang op zich laten wachten :-)
ik heb al verschillende jb versies geprobeerd maar ik vind het persoonlijk tot nu toe 3x niks. hij is inderdaad een stuk soepeler maar daar is ook alles mee gezegd. alles werkt ook redelijk tot goed maar let erop dat dit een puur basic rom is tot nu toe met 0 extra functionaliteit. alle extra functies van de s3 zitten er (nog) niet in. Leuk voor een keer uit te proberen maar ben weer snel terug gegaan naar omega rom
Install Adobe Flash on Nexus 7 & other Jelly Bean devices - Liliputing adobe flash player is er ook voor de jellybean
meule;327684wat bedoel je daarmee precies?
ik heb al verschillende jb versies geprobeerd maar ik vind het persoonlijk tot nu toe 3x niks. hij is inderdaad een stuk soepeler maar daar is ook alles mee gezegd. alles werkt ook redelijk tot goed maar let erop dat dit een puur basic rom is tot nu toe met 0 extra functionaliteit. alle extra functies van de s3 zitten er (nog) niet in. Leuk voor een keer uit te proberen maar ben weer snel terug gegaan naar omega rom
jellybean is top,:thumbs: ik hoop dat samsung er zo snel mogelijk mee komt . daarvoor zijn de custom roms ook goed je kan even testen uitproberen nou wachten op de stockrom
samsung31;328925
jellybean is top,:thumbs: ik hoop dat samsung er zo snel mogelijk mee komt . daarvoor zijn de custom roms ook goed je kan even testen uitproberen nou wachten op de stockrom
Android 4.1.1 JellyBean - BUILD 3 - xda-developers
http://www.youtube.com/watch?v=p-meVHQIToY&feature=player_embedded#!
Guide on flashing Faryaab's 4.1.1 Jelly Bean ROM on GT-I9300 - By TotallydubbedHD goeiedag mensen ik was op xda aan het kijken toen kwam ik deze customrom van jelly bean tegen .Ik heb de video erbij geplaats ,uitleg hoe je moet flashen en ik wens jullie veel sucses met het flashen van de rom .:thumbs: