Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer het eens met de Samsung GS3 Toolkit. Hiermee alleen de drivers installeren. Heeft bij mij geholpen.
Drivers, Backup, Root, CWM, BusyBox + MORE - xda-developers
Oohja dankjewel had die ook gezien maar nog niet geprobeerd je hoort het van me!
Helaas heeft ook niet gewerkt. iemand nog een suggestie?
Misschien toch een hardware foutje?
Al bij de telco geweest om het na te laten kijken en evt terug sturen onder garantie?
AW Forum Queen voor het leven
Via airdroid kun je geen odin gebruiken.
Probeer odin mobile uit de play store, werkt bij mij super. (op de Nexus)
dries hij wil rooten en dat lukt niet en bij MOBILE ODIN heb je ROOT nodig
AW Forum Queen voor het leven
Yep! Niet goed gelezen, mijn fout…….
Hallo allemaal,
Telkens als ik mijn s3 aansluit op me laptop herkend die hem niet en wil hem graag rooten en een custom rom flashen en aangezien ik Odin nodIg heb Is dIt een probleem. Wat ik allemaal heb geprobeerd is nieuwste kies gedownload voor de nieuwste drivers(ook verwijderd en opnieuw gedownload), bij apparaat beheer nieuwe stuurprogramma's proberen te zoeken en ook bij apparaat beheer de onbekende USB aansluiting verwijderd en toen weer kies geïnstalleerd maar niks werkt heb ook andere pcs en laptops geprobeerd, en aangezien ik me telefoon eerst moet roote en er nu alleen een manier via Odin is loop ik vast. Iemand een idee wat ik kan doen?