Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bekende problemen:
FM Radio werkt niet.
Dit is een bekend probleem met AOSP ROMs, en heeft vaak een lage prioriteit.
Media delen via Bluetooth werkt niet.
Dit is al bekend, alhoewel ik geen idee heb wat het inhoudt.
Sommige opties in ROM Control missen nog.
Dit komt doordat AOKP voor Jelly Bean nog in ontwikkeling is, in latere releases zal dit verbeterd worden.
Problemen met het RAM-gebruik, waardoor de telefoon na een tijd erg langzaam wordt.
Dit is een bekende bug in Jelly Bean-ROMs voor de SGS III, die waarschijnlijk niet opgelost wordt totdat Samsung met een ROM komt.
NB: Deze bug heb ik nog niet over gelezen bij deze ROM, maar als alle andere ROMs het hebben…
Downloads:
v3.0.5 Main ROM
Handige links:
RR Algemene FAQ (Engels, LEES DIT)
RR Mod thread (NOG NIET GETEST OP SGS III!)
Inderdaad een mooie toevoegin op het AW forum, goed gedaan bassie1995
goed bezig bassie hoop dat het hier ook een succes word
Wordt zeker een succes, als mensen allemaal maar een SIII gaan nemen
Ikzelf wacht nog even want de mijne moet terug ivm de bekende scheurtjes
Iedereen bedankt voor de aanmoediging en succeswensen!
BTW: Hier nog geen scheurtjes, voor zover ik zie. Heb je een case/hoesje?
Wellicht even de eerste posts reserveren. 1 is bassie zelf. 2 is van Ib, denk wel dat hij die post wil inleverenen 3 is weer van bas.
Sander M;328881
Wellicht even de eerste posts reserveren. 1 is bassie zelf. 2 is van Ib, denk wel dat hij die post wil inleverenen 3 is weer van bas.
Ik zag in het SGS II-topic de suggestie om hier ook een topic te openen voor deze ROM, en aangezien veel mensen ook deze waarschijnlijk gaan gebruiken, doe ik dat maar even
.

Deze ROM is gebaseerd op AOKP en CM10 voor de SGS III. Het originele topic is hier te vinden.
Het is een hele vroege versie, dus kan het best zijn dat dingen niet werken. Flash op eigen risico.
Bug reports zijn ook niet nodig, die zullen er nog uitgehaald worden volgens westcrip.
Mods in de ROM (door Jubakuba):
Changelog:
Ik ga later verder, als iemand suggesties of toevoegingen heeft, zijn die welkom.
Have fun