Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ook een update gehad.
Enige wat ik zo kon zien is dat de standaard browser een uiterlijke verandering heeft gekregen.
Verder loopt alles lekker en alle lag is eruit.
Oude kleine bugs zijn gefixt verder niets bijzonder. Dit is de laatste update voor ICS. Eind deze maand/begin volgende maand komt JB.
Heb begrepen van Samsung dat dit is aangepast:
Er is een aanpassing gedaan in de cell broadcast. (Vroeg ook wat er was vernieuwd)
Wij krijgen de melding bij software update dat het op volgorde van aanvraag gaat. Is dat nieuw?
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Zelfs via kies werkt het niet. Als het programma opstart krijg je de melding update kies en update je firmware. Doe ik dat blijkt dat ik al de nieuwste versie heb. Grrrrrr
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
probeer eens om kies te deinstalleren en dan opnieuw downloaden via de samsung site. soms wil dat ook wel eens helpen..
wappiesoft;333682
Wij krijgen de melding bij software update dat het op volgorde van aanvraag gaat. Is dat nieuw?
Gewoon via kies
Mocht deze vervelend doen dan gewoon Kies deinstalleren en daarna opnieuw installeren van de samsung site zelf
wools;333761
Heb ik ook hoor denk dat wij ff geduld moeten hebben
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb net een update gehad van rond de 27 mb..
iemand anders een firmware update gehad?
wat is er veranderd?