Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hallo Wouter,
Google Chrome vind ik wel lekker werken op de Samsung Galaxy S3.
Deze synchroniseert ook je favorieten van de computerdie heb je dan direct op je telefoon.
Standaard browser werkt opzich redelijk.
Standaard browser sync't ook gewoon hoor
Gebruikte eerder altijd Dolphin maar nu gewoon stock, bevalt het beste
SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Hier sluit ik mij bij aan.
Ik heb op mijn laptop ook Chrome maar op de S3 beviel mij dit helemaal niet en inderdaad, met de standaard browser worden de Bladwijzers / Favorieten gewoon gesynchroniseerd.
Samsung Galaxy S7
Eerst gebruikte ik Opera en later Boat Browser op mijn SGS1.
Nu vind ik de stock browser op de SGS3 even snel. Ik mis alleen wel een afsluitknop.
Ps ik krijg 1 standaard favoriet (samsung mobile) in de browser niet verwijderd, de rest heb ik wel kunnen verwijderen. Hoe kan ik deze verwijderen?
Door te rooten
Ik gebruik trouwens Dolphin HD , deze gebruik ik al bijna twee jaar en vind deze perfect, misschien is het ook gewenning
Dolphin zat te ***ten de laatste tijd en heb hem hierdoor van m'n tablet en telefoon afgegooid. Ook was het bloedirritand dat de url balk verdwijnt zodra je gaat scrollen..
Stock browser is snel, sync't alles van Chrome webbrowser dus zie weinig reden om een andere browser te gebruiken.
Enige nadeel is dat je niet direct desktop user kan instellen.
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Ik vind het verdwijnen van de balk wel fijn, geeft een grotere scherm.
Met een simpele korte veeg naar beneden komt deze weer tevoorschijn .
Vindt het maar irritant, vooral m'n pa die de tablet veel gebruikt was het zat, dus daar gebruiken we ook weer mooi de stock browser.
Dat ze die fucntie inbouwen oké, maar geef wel de keus iig of je het wilt of niet.
Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1
Eeeeehhh.. de stock browser doet dat ook. Althans, wel bij mij.
Wat vinden jullie van de bijgeleverde browser? En welke browsers gebruiken jullie en waarom?
Firefox? Chrome? Opera?
Op mijn PC gebruik ik Firefox,…
W