Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Nick88DYE

Nick88DYE

• Lid sinds 02 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 13:30

Hallo mensen,

Ik heb onlangs een SGS III aangeschaft en vandaag voor het eerst met mijn zwager aangesloten aan de laptop.
Omdat hij dacht dat er niks gebeurde haalde hij de kabel uit de telefoon en werd de installatie van de stuurprogramma's afgebroken.
Echter kon ik vanaf dit moment mijn telefoon wel aan de laptop verbonden zien in bekijken.

Alleen als ik de afbeeldingen wil zien zijn de voorbeelden niet beschikbaar.
Dat is frustreren want zo moet ik elke foto stuk voor stuk aanklikken om ze te bekijken.
Ik wil de voorbeeldweergaven dus beschikbaar hebben zodat ik snel door alle afbeeldingen heen kan scrollen om ze eventueel te ordenen.

Wie kan mij helpen de voorbeeldweergaven tevoorschijn te krijgen.

Alvast vriendelijk bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 15:31)
Joram

Joram

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 564
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 15:13

Dit heb ik ook, behoorlijk irritand als je veel foto's hebt en je een bepaalde moet selecteren om te uploaden enzo.

SAMSUNG Galaxy S3 GT-I9300

Rooted
Omega v58. JB
KitKat Style Revolutions
Boeffla 5.1

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 2 september 2012
  • 15:13

Dat is eerder een instelling van je laptop dan van je S3. De laptop zal zo ingesteld zijn dat hij geen voorbeelden toont van afbeeldingen op een SD kaart of ander extern apparaat (omdat dat meestal te traag gaat over een usb verbinding).

Dan moet of je laptop anders instellen, of de gehele map met afbeeldingen even naar de laptop kopieren en daar lokaal de voorbeeldweergaven bekijken.

JLW

JLW

• Lid sinds 27 september 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 15:35

Wat Nick schrijft klopt, maar ik heb dat probleem dus niet met mijn Note.
Het probleem zit hem naar mijn mening in het volgende:
De S3 wordt gezien als draagbaar apparaat;
De note wordt gezien als externe USB opslag.

De Note is vele malen sneller met bestandsoverdracht wanneer deze als Externe USB opslag staat ingesteld, dan wanneer hij staat ingesteld als draagbaar apparaat.

Eigenlijk moet de oplossing zijn dat de S3 kan worden ingesteld als extern USB apparaat, maar de vraag is hoe?

Nick88DYE

Nick88DYE

• Lid sinds 02 september 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 15:37

@NANDERS,

Als ik een SD kaartje erin stop, USB stick of what else krijg ik altijd voorbeeldweergaven te zien.
Dit ligt dus ergens aan de telefoon.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 2 september 2012
  • 15:47

ik denk dat JLW het goed beschrijft. Als ik mijn camera met mijn laptop verbind wordt deze als extern apparaat gezien en krijg ik geen voorbeeldweergaven. Maar als ik het SDkaartje rechtstreeks er in stop, dan wel.

Je S3 wordt dan inderdaad gezien als een draagbaar apparaat. Ik kan bij mij onder instellingen -> Storage -> dan via de menu knop naar USB computer connection. Dan kan ik vervolgens de type connectie kiezen. Als je deze als USB opslag of Mass Storage instelt moet het werken. Zie screenshot. Maar ik weet niet of deze instelling specifiek is voor mijn ROM, en waar/of dit ook bij de S3 standaard zit.

PS. maar volgens mij moet je ook kunnen instellen op je PC dat hij voorbeeldweergaven laat zien bij externe apparaten (hoewel dat misschien traag gaat)

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 15:49

Die Mass storage optie zit niet in de standaard rom helaas

JLW

JLW

• Lid sinds 27 september 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 2 september 2012
  • 15:53

Inderdaad, die laatste optie is hier op de rom niet te vinden. De eerste twee wel.

Er staat ook dat hij root heeft, maar dat is niet het geval

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 2 september 2012
  • 15:59

helaas Nanders , de S2 is anders dan de S3 , De S3 heeft deze optie zo ver ik heb gezien niet . ik ben wezen snuffelen en kan het niet vinden . Wat ook nog een nadeel is dat je bij het perongeluk wipen van je interne SD kaart deze niet kan laten scannen door een programma zoals GetDataBack om vooralsnog de bestanden terug te halen .

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 2 september 2012
  • 16:28

Off topic, dan haal je de (gewipede) sd card eruit en stop je die in een pc……
On topic, als je een programma als Irfan view gebruikt op je pc kun je wel kiezen voor een blad met thumbnails, waarbij je ook kunt aangeven hoe groot ze moeten zijn en hoeveel je er op een pagina wilt hebben.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.