Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
master64nl;342588
Ik start dit topic voor die gene die een Omega ROM hebben.
IK ben er zeer tevreden over.
Ik draai nog op de V13.1 ICS en ben benieuwd wat ik kan verwachten als ik naar V27 JB ga?
Samsung galaxy Note 3
(nog) Orgineel
master64nl;342588
Ik draai nog op de V13.1 ICS en ben benieuwd wat ik kan verwachten als ik naar V27 JB ga?
Ik heb een poos op Criskelo gezeten maar ik vind omega v27 toch iets fijner…vooral het batterijgebruik is lager bij omega naar mijn mening!
Samsung Galaxy S9
master64nl;342588Goed dat je deze topic hebt gestart. Nu gaan we misschien het Criskelo topic wat minder “vervuilen”.
Ik heb de omega ROM even geflasht. eens even kijken hoe dit loopt.
Met wat mods.
Laat maar ff weten idd…
Ben ik btw nou de enige die zijn achtergrond in t unlockscreen nie kan wijzigen?
pensador;342677ik heb er in ieder geval geen problemen mee.
Laat maar ff weten idd…
Ben ik btw nou de enige die zijn achtergrond in t unlockscreen nie kan wijzigen?
pensador;342677Werkt bij mij zoals het hoort.
Pensador….heb je het geprobeerd via systeeminstellingen-display-achtergrond-vergrendelscherm…..daar zou je de achtergrond van je vergrendelscherm moeten kunnen vervangen.
Samsung Galaxy S9
23 november 2013 heb ik deze post overgenomen van master64nl. Hij heeft nu een S4 en dus niet meer een grote binding met deze post. Ik zal proberen deze post zo goed mogelijk bij te houden. Johan.

Ik start dit topic voor die gene die een Omega ROM hebben geïnstalleerd.
ICS verwijzing heb ik weg gehaald omdat we hier bijna alleen maar Jelly Bean Omega ROM bespreken.
Om een Omega ROM te flashen dien je eerst je toestel te rooten.
Dit doe je door de beschrijving van dit topic te volgen.
Hier is een video tutorial hoe je een ROM flashed:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wUCYBu-BG9A
Screenshots van de Omega ROM.
Wat zit er allemaal in deze ROM.
Lees dit eerst zorgvuldig door voordat je gaat flashen!