Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik gebruik sense flip clock & weather…. Werkt goed!
Samsung Galaxy S9
wat voor weer widget gebruik je nu? een standaard bijgeleverde widget van de S3?
Ik gebruik WeatherPro, erg nauwkeurig.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Ja ik gebruik ook de standaard widget
Ik gebruik ook het weer van Samsung op mijn ontgrendel scherm.
Maar deze werkt niet echt nauwkeurig, de plaats(dorp) die hij aangeeft ligt ruim tien kilometer verder.
Ik zie dat deze werkt via Accuweather.com, en deze is niet zo erg goed.
Kan ik dit ergens aanpassen.
De widget van HD(cloud.tv) die ik op mijn home screen gebruik, werkt wel goed, deze haalt het via Weather Underground.(je kunt zelfs drie anderen opgeven) en zodra ik deze op Accuweather zet het zelfde probleem, weer dat dorp verder op.
Volgens mij veel gebruikers last van. Ligt denk ik bij de provider van de data. Bij mij werkte uiteindelijk via apps-alle apps de dara en cache leegmaken van de drie gerelateerde apps. Zie screenshot
Ik gebruik de BeWeather app, werkt prima en je kan een app laten starten wanneer je op de widget drukt.
jeroenraij;366152
Volgens mij veel gebruikers last van. Ligt denk ik bij de provider van de data. Bij mij werkte uiteindelijk via apps-alle apps de dara en cache leegmaken van de drie gerelateerde apps. Zie screenshot
Ik heb een probleem met mijn weer widget. Hij zou volgens de instellingen elk uur moeten verversen echter gebeurd dit niet. sommige dagen gaat hij netjes elk uur verversen andere dagen helemaal niet.
Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand een andere goede gratis weer widget?