Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PatatjeJoppie

PatatjeJoppie

• Lid sinds 05 oktober 2012
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 12:08

Hallo,

heb het hele forum al doorgelezen maar helaas nog geen antwoord gevonden. Wel heel leerzaam en ook erg blij mee..

In Italië een S3 gekocht en daar ook een Samsung account erop gezet. Nu wil ik ‘land’ en ‘emailadres’ veranderen maar dat gaat dus niet. Als ik onder account mijn Samsungaccount wil verwijderen krijg ik de melding: Als u het account verwijdert worden alle berichten, contacten en overige gegevens op het apparaat gewist. Doorgaan?

Wordt inderdaad alles verwijderd?

en,

Hoe kan ik toch een nieuw account op mijn telefoon zetten?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Samsung Galaxy S3
Android 4.0.4
Baseband - versie I9300XXLH1
Kernelversie 3.0.15–928452-user
se.infra@SEP-107#1
Buildnummer IMM76D.I9300XXBLH1

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 6 oktober 2012
  • 14:52

Ja, alles zal wel worden verwijderd, maar als je eerst een backup maakt op je pc (met kies?) maakt dat toch niets uit?
Aansluitend maak je een nieuw account aan op je telefoon.
Maar misschien kun je als je met de pc aanmeldt bij google/gmail je account wel aanpassen, zou ik eerst proberen…….:thumbs:.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

PatatjeJoppie

PatatjeJoppie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 15:26

Heb nog geen backup gemaakt maar zal dat eens gaan proberen. Neem aan dat je precies kunt aangeven waarvan je een backup wilt anders maak ik natuurlijk ook een backup van het account wat ik juist wil verwijderen.

Ik heb het over een SamsungAccount en die kun je niet wijzigen, ook niet via de pc/internet.

wools

wools

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1064
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 18:36

doe je contacten met een google acount opslaan en dan verwijder je je samsung acount en als alles weg is je contacten komen dan weer door middel van je acount terug en tja de rest van je samsung acount je oude dat ben je kwijt maar zodra je een nieuwe maakt doe je synchronisreren en dan is t weer compleet toch ….of zie ik dat nu fout..

PatatjeJoppie

PatatjeJoppie

• Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 19:23

Backup gemaakt. SamsungAccount verwijderd. Niets aan de hand!!! :thumbs:

Waarschijnlijk omdat ik nog zo nieuw ben met Android en smartphones begreep ik er helemaal niets van.
Samsung account weghalen heeft totaal geen gevolgen voor de inhoud van je telefoon. De melding die je krijgt suggereert dat wel, vandaar dat ik terughoudend was. Misschien voor je online account heeft het wel gevolgen maar dat gebruik ik allemaal (nog) niet.

Bedankt voor de reacties iig. Mijn andere vraag over de verjaardagen zal ongetwijfeld ook wel iets makkelijks zijn.
Heb nog een hoop te leren op android gebied….

———- Update van bericht ———-

Peter-036;345161
Ja, alles zal wel worden verwijderd, maar als je eerst een backup maakt op je pc (met kies?) maakt dat toch niets uit?

Had het al niet zo op Allshare van Samsung maar KIES is helemaal vreemd. Toetsenbord staat op andere indeling als US en weergave van datum is Amerikaans formaat…..???? We zijn hier toch in Nederland…….

yous

yous

• Lid sinds 13 maart 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2014
  • 19:55

Dus als je je samsung account verwijderd dan gaat wat weg? Je contacten en? Gaat je muziek, apps etc. Ook weg? Heb namelijk hetzelfde probleem

annetje

annetje

• Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 maart 2014
  • 21:43

Inderdaad: de vraag is: bij het verwijderen van je Samsung Account: Wat verdwijnt er allemaal? En als de boel gesynchroniseerd is (mails, contacten,adressen, etc. etc.) verdwijnen deze gegevens alleen op je telefoon? Of ook uit je Google account?

Bewerkt (20 maart 2014 09:52) | letter grootte verkleind.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.