Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

PearlRoX

PearlRoX

• Lid sinds 06 oktober 2012
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 13:16

** Pag. 2 -> Batterij oplaad instellen via kernel ..

hey hey, dit is men eerste keer dat ik een android systeem in handen heb .. altijd een iphone gehad dus na 5jaar en een tegen valler van de iPhone 5 wil ik de S3 eens proberen .. Nu is men vraag .. bestaat er iets zoals een 'Jailbreak' op de iphone ook op de Samsung Galaxy S3 ?

tot nu toe valt het allemaal goed mee! maar bij mij blijft nix origineel .. dus hierbij men vraag

groetjes

**momenteel al Rooted en de Cell standby veranderd dankzei dit forum

nu zit ik met het probleem dat men scherm veel verbruikt (60/75%) ookal staat mn RAM clean en alle apps of wifi afgesloten en de verlichting op minimuum terwijl het bij een vriend van me op 27% staat … Miss ook een enige tweak voor ?

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 6 oktober 2012
  • 13:34

Het Stel jezelf voor forum is alleen om jezelf voor te stellen. Niet om vragen te stellen.
Daarom verplaatst naar het forum van je toestel: Samsung Galaxy S III.

Kan je ook je titel aanpassen om je vraag beter weer te geven? Klik op bericht bewerken en dan meer opties.

Jailbreak wordt op iPhone's toegepast om apps te sideloaden. Buiten de app store om. Bij Android is dit niet nodig, bij instellingen kan je aanvinken dat je ook apps van buiten de Google Play Store wilt kunnen installeren.
Maar dit is niet nodig en niet aan te raden. Blijft gewoon bij de officiele Play Store. Daar is enige controle op wat er geplaatst wordt. Apps welke via de niet officiele weg op je toestel komen kunnen malware bevatten.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

PearlRoX

PearlRoX

• Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 14:14

aha ok, hartelijk dank !
en het gaat niet om de gratis apps maar vooral voor de vele andere mogelijk heden die er miss zouden kunnen zijn

toch al bedankt voor de kleine tip!

JohnnyBoy59

JohnnyBoy59

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 296
  • Reputatie 0
  • 6 oktober 2012
  • 14:28

Dan kan je hem rooten, daarover kan je veel info vinden in het forum.

L00n3y

L00n3y

• Lid sinds 11 mei 2011
  • Berichten 355
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 10:07

PearlRoX;345139
hey hey, dit is men eerste keer dat ik een android systeem in handen heb .. altijd een iphone gehad dus na 5jaar en een tegen valler van de iPhone 5 wil ik de S3 eens proberen .. Nu is men vraag .. bestaat er iets zoals een 'Jailbreak' op de iphone ook op de Samsung Galaxy S3 ?

tot nu toe valt het allemaal goed mee! maar bij mij blijft nix origineel .. dus hierbij men vraag

groetjes

Je kan hem rooten. Root = hoofd administrator op android.

Android liefhebber sinds de Samsung Galaxy S 1.

Samsung Galaxy S 1, 2, 3 & 4 in bezig gehad.
Nu trotse eigenaar van een LG Nexus 5.

PearlRoX

PearlRoX

• Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 10:54

JohnnyBoy59;345154
Dan kan je hem rooten, daarover kan je veel info vinden in het forum.

Dat is ondertussen al gebeurd dankzei jullie forumheb men kloksnelheid maar meteen aangepast in standby modus voor men batt.. maar kan ik iets aan het scherm verbruik doen?? Die blijft op 60-74% staan 0_0

mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 10:59

PearlRoX;345322
Dat is ondertussen al gebeurd dankzei jullie forumheb men kloksnelheid maar meteen aangepast in standby modus voor men batt.. maar kan ik iets aan het scherm verbruik doen?? Die blijft op 60-74% staan 0_0

ja , minder je scherm gebruiken

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 7 oktober 2012
  • 11:24

Sander M;345143

Kan je ook je titel aanpassen om je vraag beter weer te geven? Klik op bericht bewerken en dan meer opties.

Kan je dit nog even in orde maken? Met een goede titel zullen er meer mensen reageren.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 7 oktober 2012
  • 11:45

Als je nog steeds een originele rom draait zou ik me niet druk maken om het hoge scherm verbruik , dit schijnt namelijk ook een “fout” te zijn in het software , het schijnt zelfs te zijn dat het daadwerkelijk verbruik minder is een er zijn al topics geschreven over hoe je dit verbruik kan aanpassen, al is deze aanpassing cosmetisch en dus slechts schijn . Ik zou dit lekker loslaten als ik jou was

PearlRoX

PearlRoX

• Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 11:50

Sander M;345333
Kan je dit nog even in orde maken? Met een goede titel zullen er meer mensen reageren.

ik zit met algemene vragen dus kan ik niet echt 1vraag in dat kleine balkje typen als je me begrijptTot hier toe toch al goed geholpen geraakt met een paar reacties

———- Update van bericht ———-

DaveDH;345344
Als je nog steeds een originele rom draait zou ik me niet druk maken om het hoge scherm verbruik , dit schijnt namelijk ook een “fout” te zijn in het software , het schijnt zelfs te zijn dat het daadwerkelijk verbruik minder is een er zijn al topics geschreven over hoe je dit verbruik kan aanpassen, al is deze aanpassing cosmetisch en dus slechts schijn . Ik zou dit lekker loslaten als ik jou was

oh ok.. wel met de kloksnelheid al aan te passen in standby en de cell stand aan te passen is men batt al flink langer mee gegaan.

ik ben juist nog niet uit aan een andere ROM .. nu de nieuwe JellyBean er is wil ik deze dan ook Flashen maar soms een aanrader van een goede snele ROM die niet veel verbruikt?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.