Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik kryg ook nix van meldingen.. op iphone constant en op mn nieuwe s3 nix.. best saai als je vroeger een drukke smartphone had -.-
Pindope;346883
Hallo,
Na de update van jellybean met versie i9300XXDLI5 werken de pushmeldingen van facebook niet meer .. sterker nog hij geeft aan dat mijn telefoon het niet ondersteund,terwijl voor de update alles nog wel werkte.
Heb de update met een verse instalatie gedaan..
Iemand hier ook nog last van ??
nog steeds de melding je telefoon biedt geen ondersteuning voor pushmeldingen … ik draai nu op XXLDIB snap er niets meer van
Ik heb hetzefde probleem! Krijg geen meldingen automatisch. Maar krijg wel meldingen als ik de facebook open. Gruwelijk irritant!
De update jellybean helpt en als je je backup gaat restoren .. doe alleen aps en geen data .. bij mij is het opgelost
Pindope
De update jellybean helpt en als je je backup gaat restoren .. doe alleen aps en geen data .. bij mij is het opgelost
Hallo,
Na de update van jellybean met versie i9300XXDLI5 werken de pushmeldingen van facebook niet meer .. sterker nog hij geeft aan dat mijn telefoon het niet ondersteund,terwijl voor de update alles nog wel werkte.
Heb de update met een verse instalatie gedaan..
Iemand hier ook nog last van ??