Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi Robin,
Ik doe makkelijk een volle dag met mijn S3 met intensief gebruik en zonder mijn brightness te verlagen. Dus als je het mij vraagt hoef je niks te downloaden voor je batterij verbruik. Bovendien zijn een aantal apps die je batterijverbruik zouden moeten verbeteren juist stroomvreters.
Verder heb ik niet echt tips voor apps. Je vraag is ook een beetje erg algemeen. Leuke games, zakelijke apps, social media apps. Geen idee wat jij zoekt.
Maar ik kan zelf niet zonder de volgende apps:
- Chrome
- Bankieren ( De ING android app is echt verrukkelijk mocht je ING hebben)
- Viber
- MX Player
- Evernote
- Google Drive
- Dropbox
En niet te vergeten de Macdonalds app
Veel plezier met je S3
Super bedankt. Mijn batterij valt inderdaad ook nog mee. Typen is wel minder vergeleken met iphone.
Quinten;347514
Hoi Robin,
Ik doe makkelijk een volle dag met mijn S3 met intensief gebruik en zonder mijn brightness te verlagen. Dus als je het mij vraagt hoef je niks te downloaden voor je batterij verbruik. Bovendien zijn een aantal apps die je batterijverbruik zouden moeten verbeteren juist stroomvreters.
Verder heb ik niet echt tips voor apps. Je vraag is ook een beetje erg algemeen. Leuke games, zakelijke apps, social media apps. Geen idee wat jij zoekt.
Maar ik kan zelf niet zonder de volgende apps:
- Chrome
- Bankieren ( De ING android app is echt verrukkelijk mocht je ING hebben)
- Viber
- MX Player
- Evernote
- Google Drive
- Dropbox
En niet te vergeten de Macdonalds app
Veel plezier met je S3
rubske;347584Je zou ook een ander toetsenbord kunnen proberen. SwiftKey of Swype bijvoorbeeld
Super bedankt. Mijn batterij valt inderdaad ook nog mee. Typen is wel minder vergeleken met iphone.
En vergeet niet dat de accu toch een stuk of 10 keer de ontlaad-laad cyclus moet doorlopen voordat hij ‘ingereden’ is.
Elk nieuw toestel zal de eerste paar dagen snel leeg zijn, maar dit wordt heel snel steeds beter.
hier ook nog een tip met oog op je accu
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/38069-algemene-help-mijn-accu-gaat-snel-leeg-topic.html
En inderdaad Leer om te gaan met Swype en je wilt nooit meer wat anders
Alleen het origineel is niet fijn . zoek op het net naar Swype Betá . Deze is echt lekker
Hallo,
Na lang twijfelen en lang een iPhone te hebben gehad heb ik vandaag een s3 gekocht. Hebben jullie tips voor Apps? Voor bijvoorbeeld het batterij gebruik? Want hoorde dat dat niet zo goed is?
Hoor graag iets,
Robin