Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb de versie van Sweden al draaien. Het is echt VEEEEEEEEL vloeiender als ICS.
hopen dat hij snel in belgie is!
Super, hoop dat ie snel in Nederland uitkomt
Galaxy S6 rules
Inderdaad laten we het hopen. Voorlopig check ik zo af en toe deze pagina voor de vorderingen Samsung Galaxy S3 Jelly Bean 4.1.1 Update Release Status Page | Josephws's Blog | YouMobile
wachten wachten wachten … dat ie maar snel uitkomt!
Als je zo persé JellyBean wilt hebben waarom neem je dan niet de rom van Criskelo of Omega. Die zitten al een hele tijd op JellyBean. En jawel, op de officiële versie. Ik geniet er al een aantal weken van.
Daarnet verscheen in mijn notificatiebalk het intussen gekende symbool met de twee streepjes. Als ik de notificatiebalk naar beneden trek staat er: Sofware-update - Firmwareupdate vereist.
Ik hou jullie verder op de hoogte als ik straks thuis deze update heb gedaan.
JohandeJong;350570
Als je zo persé JellyBean wilt hebben waarom neem je dan niet de rom van Criskelo of Omega. Die zitten al een hele tijd op JellyBean. En jawel, op de officiële versie. Ik geniet er al een aantal weken van.
Het gaat binnenkort echt gebeuren, de Jelly Bean update voor de Samsung Galaxy S3 wordt snel uitgerold. Nadat eerder berichten over de update in Polen en Zweden verschenen, lijkt het er nu op dat je ook in Frankrijk, Spanje, Roemenië en Oostenrijk je smartphone kunt bijwerken naar de laatste versie van Android.Dit zijn allemaal aanwijzingen voor een bredere uitrol van de update, sommige websites hebben het al over een globale release binnen de komende 48 uur.De build.
Groetjes Hans